eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę › Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
  • Data: 2019-09-10 14:12:31
    Temat: Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > reklamacji poprawili) - a mimo to banki wciąż wypisują na dołączonych listach
    bzdury o "konieczności pierwszej transakcji z PINem".

    W Aliorze nie ma takiej informacji.

    > Dla mnie wygląda, jakby miał jakąś PINofobię.

    Tym bardziej nie rozumiem dlaczego zatem chce aktywować kartę wypłatą z
    bankomatu.

    > Problemu też nie rozumiem, ale wolę wytłumaczyć, bo potem będzie mi przykro, że
    zaniechałem ;>

    > Więc jeszcze raz dla OP - jak chcesz płacić tą kartą w walutach, to kup euro -
    inaczej zapłacisz, zejdzie z konta złotówkowego, ale nie po kursie MC, tylko po
    kursie aliora (7,5%).

    Jak chce płacić w walutach, to niech kupi tę walutę, w której chce
    płacić, chyba że dla którejś waluty nie ma prowadzonego rachunku w Alior
    kantorze, wówczas euro.

    --
    Liwiusz