eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę › Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Subject: Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Tue, 10 Sep 2019 13:17:55 +0200

    niestety pierwszą transakcję karcianą trzeba wykonać z PINem.

    Moja pierwsza transakcja przeszła bez pinu, jeśli dobrze pamiętam.

    opłata i uniknę opłaty za kartę?

    > "Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie?"
    > aliora pytaj, tutaj nikt Ci z doświadczenia nie odpowie, nikt nie ma tej karty
    dłużej niż 6 miesięcy.
    > Dla większej pewności radziłbym zapłacić tą kartą za zakupy - w PL działa jak każda
    inna debetówka, a nawet jak masz pieniądze tylko na rachunku euro, to zapłacisz
    jedynie kurs MC (jakieś 0,2%).

    Przecież napisał, że ma złotówki. Niech pójdzie do Biedronki, kupi
    kajzerkę i nie marudzi. W ogóle nie rozumiem w czym ma problem.

    --
    Liwiusz