  • 1. Data: 2022-06-18 17:15:04
    Temat: Re: Aligator zestrzelony Igłą
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 6 cze 2022 o 13:00, Eneuel pisze:

    > Śmigłowiec Ka-52 Aligator zestrzelony przy użyciu ręcznego zestawu
    > przeciwlotniczego Igła.
    > https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/843576
    6,ka-52-aligat
    > or-doniek-smiglowiec.html

    O Aligatorach czytałem legendy typu:
    - wolę zginąć niż ratować się z zestrzelonego Aligatora, bo
    gdybym wpadł w ręce swoich (czyli Moskali) po utracie
    takiego śmigłowca, śmierć byłaby dla mnie rozkoszą

    > Czy ten obłęd nie ma końca?
    > Taki helikopter kosztuje miliony dolców?

    Teraz Igła przeszyła https://pl.wikipedia.org/wiki/Su-25...
    Ruscy muszą szukać swoich Igieł w stogach ukraińskiego siana...

    https://liveuamap.com/en/2022/18-june-russian-su25-j
    et-shot-down-with-igla-manpads-in-donetsk

    Su-25 (w kodzie NATO Frogfoot) -- radziecki dwusilnikowy
    samolot szturmowy, silnie opancerzony i uzbrojony,
    opracowany w biurze konstrukcyjnym Suchoja

    https://pl.wikipedia.org/wiki/9K38_Igła

    radziecki/rosyjski ręczny, naprowadzany na podczerwień system
    pocisków ziemia-powietrze. Oznaczenie NATO SA-18 Grouse

    > Magik ludzi można by zbudować w Rosji miasta kosztem tej wojny...

    Masom ludzi....

    > Rozbrajanie Rosji i przebudowa Ukrainy -- na razie niszczenie
    > rosyjskiej architektury, ale za jakiś czas Zachód będzie tam
    > budował po swojemu...

    > Czy Putinowi ktoś pani łapówki za wyniszczanie Rosji?

    Harpoony zatopiły holownik zaopatrujący gadzią wyspę -- czyli kolejny
    ruski wojennyj karabiel poszedł na... Powiedzmy... na wakacje... ;)
    https://youtu.be/7lbXPWOFMj0?t=16

    https://liveuamap.com/en/2022/17-june-ukrainian-tb2-
    ucav-footage-showing-two-missile-strikes

    -=-

    Ukraińcy ostrzą swe zęby na Krymski most...
    Kanclerz Merkel zapowiadała samozniszczenie tego mostu -- ewentualny
    atak mógłby pogrążyć wiarygodność tej pani w razie niepowodzenia...

    -=-

    Mój most ulegnie zagładzie ,,administracyjną'' decyzją -- balkony
    będą remontowane... Pszczoła schowała się głęboko do ula (12 db
    poniżej mej przeciwniczki) ale i tak połączenie zaniknie na czas
    jakiś... Razem z demontażem mostu będę miał unieruchomienie garażu...

    Znienacka, z trzydniowym uprzedzeniem, bez informacji o przewidywanym
    czasie remontu...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,

  • 2. Data: 2022-06-20 19:51:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" t8kq5o$1284$...@g...aioe.org

> [...]
    > jakiś... Razem z demontażem mostu będę miał unieruchomienie garażu...

    > Znienacka, z trzydniowym uprzedzeniem, bez informacji o przewidywanym

    Pierwszy dzień ciężkich prac -- utajonych... Są tak tajne te prace, że
    na oko nie dzieje się tam nic... Ale oczami wiary widzimy ciężką pracę
    balkonowych remonterów!!! Nie wiem, czy mogę wejść do garażu -- oczami
    zmysłowymi (raczej okiem) nie widzę tam żadnego :) rusztowania, ale na
    pewno rusztowania są już tam rozstawione...

    -=-

    Nauczony przykładem sprzed lat -- oczekuję wypowiedzi alternatywnych_prawników
    twierdzących, że to nie jest moje mieszkanie, lecz spółdzielcze, albowiem
    w Polsce nie ma własnych/własnościowych mieszkań blokowych...

    -=-

    Pierwsze od dawna śniadanie bez oglądania pornoli... Hybrydę należało
    zdjąć, więc dokonałem wielu zdjęć -- i lustrzanką Canona, i smartfonem...
    Następnie hybrydę zdemontowałem... Zdemontowałem też antenę TV...
    Nawet trochę te urządzenia umyłem...

    -=-

    Ciekawe, co wówczas, gdy grad (Boski, nie moskiewski) uszkodzi
    samochody wyciągnięte z garaży na czas remontu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,

  • 3. Data: 2022-06-22 23:31:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel" t8sk2q$pob$...@g...aioe.org

    > Kolejny dzień pracy wygląda dokładnie tak samo...

    > To znaczy zmysłowe (czyli grzeszne) oczy nie dostrzegają:
    > rusztowań, robotników, ciężkiej pracy, ale wiara w postępujący
    > remont balkonów jest żywa... Nie wiem, czy mogę wejść do garażu
    > -- gdyby rusztowania były widoczne lub jakoś inaczej wyczuwalne,
    > wiedziałbym, czy nie naruszę ich mym nieuważnym ruchem garażowej
    > bramy... Ale rusztowania są ukryte przed tym światem --
    > grzesznym, pełnym podstępu i zła, dalekim od Boga...

    Dłuższe ukrywanie pracy nie udało się -- rusztowania stały się
    widoczne, ukorpuskularniły się, skolapsowała/załamała_się ich
    falowa funkcja?... [chyba jakoś tak... remontyka kwantowa...]

    + Następne śniadanie bez jutuby...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'

  • 4. Data: 2022-06-23 12:16:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 22 czerwca 2022 o 23:32:00 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    > widoczne, ukorpuskularniły się, skolapsowała/załamała_się ich
    > falowa funkcja?... [chyba jakoś tak... remontyka kwantowa...]

    A ja dzisiaj w przewidywaniu ciężkiej pracy w kurzu serwerowni poszedłem się
    odlać na zajezdni - wybierając kibel na najwyższym piętrze, bo w podziemiach,
    po drodze do serwerowni, są obskurne szatnie dla motorowych - chyba nieremontowane
    od zbudowania zakładu - i zaciekawił mnie dozownik z napisem "krem ochronny przed
    pracą".
    Chcąc się ochronić przed pracą skorzystałem.
    Pierwsze wrażenie słabe - rzeczywiście krem chronił przed pracą w ten sposób, że nie
    można
    się było do niczego dotknąć zanim nie wytarło się rąk chusteczką ;>
    Ale ostatecznie rzeczywiście mógł być to jakiś eliksir, bo okazało się, że to nie
    była
    awaria serwera tylko sieci - i tak ten krem być może ochronił mnie przed pracą w
    kurzu serwerowni...

  • 5. Data: 2022-06-23 13:32:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 9...@g...c
    om

    : od zbudowania zakładu - i zaciekawił mnie dozownik

    Nie piszesz -- kiedy ów zakład zbudowano. Domniemywam, że w mrocznych
    latach PRLi, za Stalina, lub nieco później...

    : z napisem "krem ochronny przed pracą".
    : Chcąc się ochronić przed pracą skorzystałem.

    Różne profesje mają swe tajemnice. Przykładowo motorniczowie
    posługują się berłem, ;) jak niegdyś koronowani władcy...

    https://pl.wiktionary.org/wiki/motorniczy <-- stąd zaczerpnąłem wiedzę o liczbie
    mnogiej

    : Pierwsze wrażenie słabe - rzeczywiście krem chronił przed pracą

    Dlaczego słabe? -- spełnił zapowiadaną funkcję...

    : w ten sposób, że nie można się było do niczego
    : dotknąć zanim nie wytarło się rąk chusteczką ;>

    Zapewne przesadasz -- duża chusta też zdałaby egzamin celująco... ;)

    : Ale ostatecznie rzeczywiście mógł być to jakiś eliksir,
    : bo okazało się, że to nie była awaria serwera tylko
    : sieci - i tak ten krem być może ochronił mnie przed
    : pracą w kurzu serwerowni...

    Skąd w serwerowni kurz? Tam musi być czyściutko...

    -=-

    Czołgi ponoć będą wyposażane w kwantowe komputery. :)
    Chińczycy trenują ,,kwantowy internet'' -- oparty o upiorne oddziaływanie...
    Przyszłość zapowiada się ciekawie... Moskiewskie zakłady AzowStalu w Mariupolu
    były nieźle opancerzone i schowane przed wrogiem (którym okazał się budowniczy
    tychże zakładów -- jak niegdyś w Jugosławii z wojskową bazą lotniczą) a jednak
    upadły...

    Przed nami: falowa natura świata, kwantowe splątania, kres fizyki Isaaca Newtona...
    Pośród nas (za sprawą GNSS chociażby) dylatacja czasu -- grawitacyjna i
    prędkościowa...

    Świat, jaki znamy, na naszych oczach odchodzi do lamusa...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,: o ; eneuel@@gmail.com '.v_'

  • 6. Data: 2022-06-23 15:57:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    była
    > awaria serwera tylko sieci - i tak ten krem być może ochronił mnie

    Może trzeba zamontować filtry HEPA? Albo sprawdzić/wymienić wkłady?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 7. Data: 2022-07-08 01:32:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Może trzeba zamontować filtry HEPA? Albo sprawdzić/wymienić wkłady?

    Do kurzu wystarczy cokolwiek...
    HEPA raczej do: grzybów, pierwotniaków, bakterii, wirusów...
    https://pl.wikipedia.org/wiki/HEPA

    --