  • Data: 2003-01-06 16:21:27
    Temat: Re: Abonament RTV Szczecin - ujawniam numer konta kartoteki
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Robert" <s...@o...pl>

    >Następna informacja - tym razem dla Szczecina. RUP Szczecin
    (marketing)
    >odpowiedział dziś z samego rana, a email z zapytaniem wysłałem
    wczoraj -
    >bardzo ładnie! Cytuję odpowiedź:

    >"W odpowiedzi ma Pańską prośbe, może Pan zapłacić przelewem na konto:
    >Bank Pocztowy S.A. w Bydgoszczy 13200019-991122-17004-10308-0-0.
    z zaznaczeniem, że należy podać nr książeczki RTV."

    >Ponieważ to konto w Bydgoszczy powtarza się w historii grupy w
    kontekscie
    >RTV, można przypuszczać, że jest to jakieś centralne ogólnopolskie
    konto -
    >albo dla tych rejonów, które nie mają lokalnego konta własnej
    kartoteki,
    > albo też alternatywa dla wszystkich.

    Ja dzisiaj dowiadywałem się w Warszawie i otrzymałem informację iż
    wpłaty te idą do Centrum Rachunków Skonsolidowanych Banku Pocztowego SA
    w Bydgoszczy ale ja (być może dla Warszawy) dostałem numer
    13200019-990112-17704-201002-10300-0
    A więc ma on pewne elementy wspólne z tymi ze Szczecina i Wrocławia.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    WIADOMOSCI, fakty, wydarzenia... >>> http://link.interia.pl/f16b2