  • Data: 2003-01-06 08:17:59
    Temat: Re: Abonament RTV Szczecin - ujawniam numer konta kartoteki
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:av4tkl$7hl$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
    > Ponieważ sporo takich pytań sie pojawia, podaję zainteresowanym.
    > Zaemailowalem w tej sprawie do RUP, ale bez odpowiedzi.
    > Dzisiaj wstąpiłem po drodze na pocztę i bez problemów uzyskałem numer
    > tego konta - od razu wiedzieli na poczcie, o co chodzi - dziwne :)
    >
    > 13201016-990398-17004-100-0-1
    >
    > (opłata za rok 2003 radio+TV to 167,90 zł)

    Następna informacja - tym razem dla Szczecina. RUP Szczecin (marketing)
    odpowiedział dziś z samego rana, a email z zapytaniem wysłałem wczoraj -
    bardzo ładnie! Cytuję odpowiedź:

    "W odpowiedzi ma Pańską prośbe, może Pan zapłacić przelewem na konto:
    Bank Pocztowy S.A. w Bydgoszczy 13200019-991122-17004-10308-0-0.
    z zaznaczeniem, że należy podać nr książeczki RTV."

    Ponieważ to konto w Bydgoszczy powtarza się w historii grupy w kontekscie
    RTV, można przypuszczać, że jest to jakieś centralne ogólnopolskie konto -
    albo dla tych rejonów, które nie mają lokalnego konta własnej kartoteki,
    albo też alternatywa dla wszystkich.

    --
    Robert