Finanse

Finanse - porady

Data: 2003-01-06 08:17:59
Temat: Re: Abonament RTV Szczecin - ujawniam numer konta kartoteki
Od: "Robert" <s...@o...pl>

In news:av4tkl$7hl$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
> Ponieważ sporo takich pytań sie pojawia, podaję zainteresowanym.
> Zaemailowalem w tej sprawie do RUP, ale bez odpowiedzi.
> Dzisiaj wstąpiłem po drodze na pocztę i bez problemów uzyskałem numer
> tego konta - od razu wiedzieli na poczcie, o co chodzi - dziwne :)
>
> 13201016-990398-17004-100-0-1
>
> (opłata za rok 2003 radio+TV to 167,90 zł)

Następna informacja - tym razem dla Szczecina. RUP Szczecin (marketing)
odpowiedział dziś z samego rana, a email z zapytaniem wysłałem wczoraj -
bardzo ładnie! Cytuję odpowiedź:

"W odpowiedzi ma Pańską prośbe, może Pan zapłacić przelewem na konto:
Bank Pocztowy S.A. w Bydgoszczy 13200019-991122-17004-10308-0-0.
z zaznaczeniem, że należy podać nr książeczki RTV."

Ponieważ to konto w Bydgoszczy powtarza się w historii grupy w kontekscie
RTV, można przypuszczać, że jest to jakieś centralne ogólnopolskie konto -
albo dla tych rejonów, które nie mają lokalnego konta własnej kartoteki,
albo też alternatywa dla wszystkich.

--
Robert