eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego › Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 26 Jan 2018 04:13:08 -0800 (PST)
    Subject: Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Citek ma różne podejścia w stosunku do KK i do kont.

    Z KK sporo da się załatwić umiejętnym narzekaniem:
    - darmową kartę - jak zadzwoniłem 3 lata temu i powiedziałem, że zamiast 200zł premii
    wolałbym darmową kartę, to z razu nie można było, ale miesiąc później sami zadzwonili
    z propozycją darmowej gold,
    - wymianę gold na platynę - bezpłatną (w TOiP 30zł) i z zachowaniem darmowości,
    - wymianę z mc na visę - koszty j.w. - choć sami bez pytania wymieniają ludziom przy
    wznowieniu visy (oprócz tych cobrandów z bp) na mc,
    - 100zł jako rekompensatę za to, że wprowadzili opłatę za naklejkę - mimo, że
    naklejka ubita.

    Zaś z kontem jest fatal - testowałem to wiosną, i mimo, że w promocji dali 300zł i
    nie mieli zysku z tego, że trzymałem u nich 30k dla darmowości citi priority - bo
    dali lokatę na 2%, a ich normalne oprocentowanie depozytów jest poniżej 1% - i ta
    różnica 1pp od 30k daje dokładnie tyle, ile opłata roczna z citi priority (12*25zł -
    teraz już 12*30zł) - to potem nie dali się namówić, żeby dać mi spokój z tym
    ping-pongiem na 5k (bo KK oczywiście mam) i konto jednak zamknęli, choć dzwonili
    pytać, co mogą zrobić, by nie zamykać.

    Aha, obecnie citek z simplicity nie jest jedyną na rynku ofertą darmowej KK - jest
    jeszcze promocja w żabie (bzwbk), jedyne warunki to zamówienie przez telefon (uwaga -
    nie przez net!) i zrobienie 10 transakcji w 3 miesiące - a darmową można mieć i mc
    world (z ubezpieczeniem podróżnym i programem priceless specials, koszt transakcji
    zagranicznych ok. 3%) a nawet platynę (choć tu wymagają bodajże 10k wpływów) z
    priority pass i ubezpieczeniem. Jedyny mały minus to 15zł za wznowienie karty po 4
    latach.
    Ale trzeba przyznać, że citek wciąż jako jedyny do bezpłatnej KK (ale "gołej", bez
    ubezpiezpieczeń itp.) dopłaca na start, choć moneybacki/nagrody już gorsze niż w
    zeszłym roku - ale też uprościli warunki utrzymania.
    Kończą się też niestety polecania - dla KK skończyło się z końcem roku, dla konta
    skończy się z końcem stycznia.