eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego › Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
    Date: Fri, 26 Jan 2018 09:03:34 +0100

    W dniu 2018-01-26 o 07:33, z pisze:

    > Ale to głupie NIE? :-)

    Chyba kiedyś wymagali, aby to było od pracodawcy, ale bankowi zależy na
    liczbie klientów i zmienili.
    Zakładający konto z założeniem przelewania w kółko aby wyrobić wymagany
    limit to jakiś margines.
    Jak kiedyś zapomni to za konto zapłaci.
    Zdobyty klient to zdobyty klient - jak będzie go stać to nie będzie mu
    się chciało przelewać w te i we wte i będzie osad na koncie.
    > A tu jeszcze dochodzą błędy w procesorach... i masowe włamy na konta
    > pocztowe.
    >
    > Ja bym się bał. Może dlatego że z komputerami pracuję ze 20 lat ;-)

    Ja bym się chyba jeszcze bardziej bał - nie korzystam w ogóle z
    bankowości mobilnej bo nie pasuje mi, że SMS-y przychodzą na to samo
    urządzenie z którego komunikuję się z bankiem.
    Wychodzi na to, że poziom strachu jest monotonicznie zależny od czasu
    pracy z komputerami (nie piszę liniowo, bo to zbyt daleko idący
    wniosek). Mój profesor wrócił z USA chyba w 85 lub 86 roku i przywiózł
    Commodore 64 i miał wizję, że z jego pomocą zrobię komputerowe
    rozumienie mowy :-)
    P.G.