  • 1. Data: 2018-01-03 10:24:04
    Temat: 150 zł do Biedronki za założenie konta w BZ WBK (bez okresu karencji)
    Od: Benny <j...@g...com>

    Naprawdę dobra promocja od BZ WBK. Otwierając Konto Jakie Chcę otrzymacie voucher o
    wartości 150 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka.

    Aby zdobyć bonus wystarczy wykonać transakcje kartą lub BLIKIEM na kwotę 150 zł (nie
    musicie w sumie nawet wnioskować o kartę). Prowadzenie konta i przelewy są darmowe.
    Voucher można wykorzystać podczas jednych lub kilku zakupów (ma on wielorazowy
    charakter).

    Promocja zarówno dla nowych jak i byłych klientów banku. Wystarczy, że w momencie
    składania wniosku nie będziecie posiadaczami konta w BZ WBK. Szczegółowa analiza
    promocji u mnie na blogu: http://jakdorobic.com/bz-wbk-150-zl-do-wykorzystania
    -w-biedronce-za-zalozenie-konta-jakie-chce/

    UWAGA - limit to tylko 1000 promocyjnych wniosków, więc mając doświadczenia z
    poprzednich tego typu akcji, rozejdzie się on bardzo szybko.

  • 2. Data: 2018-01-03 12:44:19

    W dniu 2018-01-03 o 10:24, Benny pisze:
    > UWAGA - limit to tylko 1000 promocyjnych wniosków, więc mając doświadczenia z
    poprzednich tego typu akcji, rozejdzie się on bardzo szybko.

    Znowu nie podałeś kwoty jaką można udupić na tym interesie.

    A skoro tych wniosków jest aż 1000 to po co zaśmiecasz tą informacją
    internet?
    Bulisz mi 50% od kwoty którą dostałeś za spamowanie. JAZDA :-)