    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Date: Tue, 13 Jun 2017 14:05:21 +0200

    Dnia Tue, 13 Jun 2017 13:35:08 +0200, z napisał(a):

    > Jakby od mieszania herbata robiła się słodsza :-)

    Bo oni naprawdę w to wierzą.
    Widać ichnie statystyki pokazują że proces opłacalny.
    Banki, telekomy, kablówki - wszyscy łapią nowych jednocześnie
    niemiłosiernie strzygąc starych klientów.

    Tyle dobrego że teraz (mimo wszystko) jest wybór (w bankach, rzekłabym,
    nawet bardzo duży) i klient może się postawić/potargować. Często kończy
    się 'ochłapem' dla klienta - koszt pomijalny, a klient zadowolony bo ma
    to co chciał i zostaje.

    Z tym że ilu klientów potrafi się postawić? Pięć procent?
    A dziewięćdziesiąt pięć jest nadal strzyżonych.

    Edukować rodzinę i znajomych :) Jestem dumna, bo po takiej mojej
    "edukacji" znajoma seniorka zaczęła używać karty nie tylko do bankomatu
    i nawet ostatnio zmieniła bank (bo sama uznała że jednak ją strzygą).

    --
    Imka