eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie › Re: 100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie
    Date: Mon, 4 Feb 2019 17:10:55 +0100

    W dniu 2019-02-04 o 13:25, jakdorobic.com pisze:
    > Po dłuższej przerwie powraca program poleceń "Mam Inteligo". Ponownie możecie
    zdobyć 100 zł łatwej premii na start za założenie konta. Następnie swoje dodatkowe
    dochody będziecie mogli powiększyć poprzez polecanie rachunku swoim znajomym. Za
    każde skuteczne polecenie otrzymacie również 100 zł bonusu. Mało tego, dla trzech
    najbardziej skutecznych polecających bank przewidział trzy nagrody ekstra: 1000 zł,
    600 zł oraz 300 zł. Co do rachunku w Inteligo, jego prowadzenie jest darmowe, tak
    samo jak przelewy internetowe. Karta debetowa jest natomiast bezpłatna w przypadku
    wykonania płatności bezgotówkowych na kwotę co najmniej 100 zł. Inteligo umożliwia
    płatności BLIKIEM, Apple Pay oraz Garmin Pay, a także obsługę kasową w oddziałach PKO
    BP.

    > Szczegóły na blogu: https://jakdorobic.com/inteligo-100-zl-premii/

    a czy oferta jest dostępna dla klientów PKO BP czy to zupełnie inny bank?

    czy z tej debetówki można zrezygnować jak ktoś nie potrzebuje?

    ps
    miałem kiedyś konto w Inteligo jak miało jeszcze tę trudną niemiecką
    nazwę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS