  • 21. Data: 2017-12-06 20:23:42
    Temat: Re: Raty Allegro
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-06 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > OMG...

    Skutki demokracji. Każdemu się wydaje, że może się wypowiadać, nawet jak
    nic nie rozumie.

    Czasem słucham komisyj ambergold i reprywatyzacyjnej. Tam się dopiero
    OMG ciska, jak się słyszy, jakie bzdury ci członkowie komisji mówią.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2017-12-06 20:45:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-12-06 o 13:51, Liwiusz pisze:

    > Czy muszę tłumaczyć jak dziecku?
    > Wyższa prowizja jest dla wszystkich dlatego, aby niektórzy mogli dostać
    > darmowy kredyt.

    wiele firm handlujących na allegro ma też własne sklepy, ale nie zawsze
    jest tam taniej...można zapłacić mniej, ale np. za płatność kartą lub
    wysyłkę pobierają dodatkowe opłaty

    generalnie wybieram allegro, bo bezpłatnie mogę zapłacić BLIKiem i 5%
    zakupu do mnie wraca, nie od allegro tylko z banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2017-12-06 23:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    >
    > Czasem słucham komisyj ambergold i reprywatyzacyjnej. Tam się
    > dopiero OMG ciska, jak się słyszy, jakie bzdury ci członkowie

    :)
    Z drugiej strony dzis słuchałem jak przesłuchiwali jakiegos wiceministra.
    Kłamac tez trzeba umiec a ten gosc wyraźnie miał przekonanie ze jest
    inteligentniejszy niz to sie w rzeczywistosci okazało.

    Ale zeby było smieszniej - ostatnio na komisji reprywatyzacyjnej
    opowiadał jakis lokator jak mu czynsz o 1000% podniesli.
    A potem przez cały dzień w PR24 mowili jakie to oburzajace 1000-krotne
    podzwyzki czynszu były. Juz pomijam pomylenie 1000% z 1000-krotnoscia ale
    na chłopski rozum - czy oni naprawde chcieli zasugerowac ze jak ktos
    wczesniej płacił 200-300zł czynszu to nagle płacili 200-300 tysiecy...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 24. Data: 2017-12-06 23:48:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Dec 2017 20:45:50 +0100, RobertS napisał(a):

    > wiele firm handlujących na allegro ma też własne sklepy, ale nie zawsze
    > jest tam taniej...można zapłacić mniej, ale np. za płatność kartą lub
    > wysyłkę pobierają dodatkowe opłaty

    Zachodze raz do takiego sklepu, mowie ze chcialbym towar obejrzec i
    kupic, a oni, ze nie da rady, bo jest tylko 1 sztuka, zarezerwowana
    dla klienta z allegro.
    To wyciagam telefon i mowie, ze tez zaraz bede klientem z allegro, a
    oni, ze w aukcji wyraznie napisane, ze przy odbiorze osobistym dostawa
    w 24h :-)

    > generalnie wybieram allegro, bo bezpłatnie mogę zapłacić BLIKiem i 5%
    > zakupu do mnie wraca, nie od allegro tylko z banku

    ciekawe jak bank sobie to rekompensuje :-)
    Pewnie pobiera od allegro drobna oplate, ale raczej nie 5%.

    J.

  • 25. Data: 2017-12-11 14:57:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 19:54:02 UTC+1 użytkownik Michal Jankowski napisał:
    > Jeden za sklepów rtv spamuje promocją sprzedaży na raty taką, że 2000 zł
    > rozkładasz na 20 rat po 100 zł, z czego spłacasz 19 rat. I też im się
    > opłaca.

    Im się opłaca;)
    Np
    https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/
    samsung-ue55mu6172.bhtml
    2799zł, zapłaca jedną rate więc tv wyjdzie 2659zł
    Na ceneo od 2489zł
    https://www.ceneo.pl/51581928;0280-0.htm#tab=click_s
    croll
    na allegro(nowe) od 2415zł z wysyłką(i też raty 0%)