  • 1. Data: 2013-02-26 21:27:33
    Temat: Rai-Pol-Bank: KK T-Mobile
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    Czy dostaliście ostatnio powiadomienia SMS
    o terminie i kwocie spłaty ?
    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 2. Data: 2013-02-26 22:40:17
    Temat: Re: Rai-Pol-Bank: KK T-Mobile
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 Feb 2013 21:27:33 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Czy dostaliście ostatnio powiadomienia SMS o terminie i kwocie spłaty ?

    No właśnie coś popsuli. Włączone powiadomienia sms po każdej transakcji
    kk też przestały działać jak Rajfi połknął 1/2-bank ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-02-26 22:52:13
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > No właśnie coś popsuli. Włączone powiadomienia sms po każdej transakcji
    > kk też przestały działać jak Rajfi połknął 1/2-bank ;)

    Do mnie wciąż przychodzą... ale to pewnie dlatego, że ja od lat mam je
    wyłączone. Ot, Półbank... :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2013-02-26 23:38:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy dostaliście ostatnio powiadomienia SMS
    > o terminie i kwocie spłaty ?

    a tak, i smsy po każdej transakcji też przychodzą

    teraz mam 2 kk: 1 z Pólbanku i 2 z Rajfiego...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-02-27 00:00:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J_K_K" kgj5r2$nld$...@a...netfront.net

    Czy teraz to PółRajBank? Półprawda to kłamstwo, zatem PółRaj to piekło? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-02-27 08:57:41
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 26 Feb 2013 21:40:17 +0000, xbartx napisał(a):

    > No właśnie coś popsuli. Włączone powiadomienia sms po każdej transakcji
    > kk też przestały działać jak Rajfi połknął 1/2-bank

    Transakcje księgują nieco później (po 20.00) i chyba jakby w kratkę.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    porady prawne przez internet http://LegeArtis.org.pl

  • 7. Data: 2013-02-27 09:30:43
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-02-26 22:40, xbartx pisze:

    > No właśnie coś popsuli. Włączone powiadomienia sms po każdej transakcji
    > kk też przestały działać jak Rajfi połknął 1/2-bank ;)

    No to u mnie SMS-y po transakcjach i wypłatach z bankomatu nadal
    przychodzą, natomiast nie przyszło info o terminie i kwocie spłaty.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 8. Data: 2013-02-27 10:01:45
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > a tak, i smsy po każdej transakcji też przychodzą
    >
    > teraz mam 2 kk: 1 z Pólbanku i 2 z Rajfiego...

    SMSy po transakcji przychodzą normalnie, a zbiorczego o spłacie nie
    dostałem, ale to jeszcze nie pora, porzedni doszedł bez zmian.

    yossarian

  • 9. Data: 2013-02-27 10:48:57
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-02-27 10:01, yoss pisze:
    a zbiorczego o spłacie nie
    > dostałem, ale to jeszcze nie pora, porzedni doszedł bez zmian.

    No właśnie u mnie termin płatności za parę dni,
    chyba, że nie wzięli pod uwagę 28 dni lutego i związanego z tym
    krótszego wyprzedzenia ...

    --

    Pzdr

    J_K_K