  • 1. Data: 2014-10-24 11:24:59
    Temat: Radosław Majdan dołączył do MBF Group
    Od: Robert Krassowski <r...@g...com>

    Znany piłkarz Radosław Majdan dołączył do rady nadzorczej MBF Group

    Rada Nadzorcza MBF Group powołała do rady nadzorczej Radosława Majdana w ramach
    wyboru uzupełniającego. Po rezygnacji Roberta Krassowskiego z zasiadania w radzie, w
    związku z powołaniem go do zarządu, skład rady był niepełny.

    - Mam nadzieję, że osoba pana Radosława Majdana w Radzie Nadzorczej Grupy MBF
    przyczyni się do zawiązania jeszcze szerszej i trwalszej współpracy. Do tej pory
    prowadziliśmy niezobowiązujące negocjacje i rozmowy w ramach kilku przedsięwzięć
    biznesowych - tłumaczy cytowany w komunikacie Robert Krassowski prezes MBF Group.

    - Obecnie prowadzone projekty nabiorą rozpędu i jeszcze większego znaczenia w spółce.
    Mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli pochwalić się przed akcjonariuszami
    konkretnymi ustaleniami i umowami. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i
    skuteczności jaką prezentuje Radosław Majdan. Nie wykluczone, że zmiany kadrowe w
    spółce i stale rosnące przychody wkrótce przełożą się na pozyskanie strategicznego
    akcjonariusza. Obserwujemy rosnące zainteresowanie Grupą MBF, a nowy członek Rady
    Nadzorczej na pewno dostarczy jej istotnej wartości dodanej - dodał Krassowski.

    Radosław Majdan po zakończeniu kariery piłkarskiej sprawował funkcję m.in. dyrektora
    sportowego i rzecznika prasowego w Polonii Warszawa. W latach 2006-2009 był radnym
    Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego. W 2011 roku stworzył własną linię perfum
    Vabun. Od 2012 roku jest ambasadorem marki ubraniowej Pako Lorente.

    http://www.parkiet.com/artykul/7,1395146-Radoslaw-Ma
    jdan-dolaczyl-do-MBF-Group.html