  • 1. Data: 2019-08-08 13:28:25
    Temat: Rachunki pomocnicze gdzie otworze?
    Od: j...@o...pl

    Witam,

    W dzialalnosci gospodarczej mam potrzebe otworzyc okolo 100 kont pomocniczych, w
    ktorym banku zrobie to z poziomu bankowosci elektronicznej?

    Mbank daje mozliwosc otwarcia do 10 kont, santander kiedys dawal bez limitu, gdzie
    jeszcze moge?

  • 2. Data: 2019-08-08 16:16:00
    Temat: Re: Rachunki pomocnicze gdzie otworze?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-08-08 o 13:28, j...@o...pl pisze:
> [...]
    ktorym banku zrobie to z poziomu bankowosci elektronicznej?

    > Mbank daje mozliwosc otwarcia do 10 kont, santander kiedys dawal bez limitu, gdzie

    Kiedyś w inteligo można było. Nie wiem jak teraz.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2019-08-08 19:55:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W inteligo chyba wciąż można - w każdym razie można było, gdy zakładałem 2-3 lata
    temu.

    A w santander można? Pierwsze słyszę. Może dla DG można.
    Co prawda mam tam coś koło 10, ale oszczędnościowych, w tym część jedynie dlatego, że
    przeniesione z śp. db.

  • 4. Data: 2019-08-11 21:43:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla np. wspólnoty mieszkaniowej można było (w dawnym KB), osobny nr subkonta dla
    właścicieli każdego z lokali, czyli w setki szło.
    Z tym że nie z poziomu netu, a poprzez podpisanie osobnej umowy (czy aneksu do
    głownej).

    -----

  • 5. Data: 2019-08-17 12:37:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Aug 2019 04:28:25 -0700 (PDT), j...@o...pl wrote:
    > Mbank daje mozliwosc otwarcia do 10

    Który mBank? Detal czy korpo? W company.mbank.pl nie ma ograniczeń.

    --
    Marek