  • 1. Data: 2020-07-18 14:58:13
    Temat: Rachunek do karty REVOLUTION
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Taka prośba do ludzi, którzy mieli lub mają kartę REVOLUTION o
    sprawdzenie, czy mój domysł jest prawidłowy. Czy do wpłacania środków na
    kartę używany jest rachunek bankowy w formacie: GB##REV##############, a
    jeśli tak, to czy z tych cyferek można wydedukować numer rachunku?

    --
    Robert Tomasik

  • 2. Data: 2020-07-19 11:09:52
    Temat: Re: Rachunek do karty REVOLUTION
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > kartę używany jest rachunek bankowy w formacie: GB##REV##############, a
    > jeśli tak, to czy z tych cyferek można wydedukować numer rachunku?

    To drugie pytanie. Czy jest jakiś przedstawiciel REVOLUT w Polsce? Na
    swojej stronie podają numer telefony w Wielkiej Brytanii albo kontakt
    przez aplikację. Jakby choć jakiś email podali, to bym ich bezpośrednio
    zapytał :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-07-19 16:34:00
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

> [...]
    > kartę używany jest rachunek bankowy w formacie: GB##REV##############, a
    > jeśli tak, to czy z tych cyferek można wydedukować numer rachunku?

    Nie ma karty REVOLUTION
    Jest karta Revolut.
    Odpowiem zakładając, że zarejestrowałeś się jako mieszkaniec Polski.
    1. Do wpłacania środków NA KONTO, do którego jest wydana karta,
    PRZELEWEM używamy numeru konta. Można użyć też karty swojej płatniczej z
    krajowego banku.
    2. Do wpłacania złotówek masz polski numer konta w banku o numerze
    rozliczeniowym 2360 - Danske Bank AS, Oddział w Polsce.
    Numer poznasz klikając w "trzykropki"/Szczegóły w swojej aplikacji.
    To jest twoj numer LOKALNY
    3. Numer SWIFT do wpłaty walut innych niż PLN to właśnie GBXXREVO.... i
    nie należy niczego z niego dedukować tylko podać go w całości.
    4. Ostatnio R zapodał mi numer dla waluty CZK w czeskim Raifeisenie.

    Polecam "doładowanie" kartą płatniczą, tylko nie kredytówką Citibanku.
    Z powodzeniem stosuję debetówkę Citi i kredytówkę Santandera.
    Sławek

  • 4. Data: 2020-07-19 19:29:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.07.2020 o 16:34, Slavekk pisze:
    > Nie ma karty REVOLUTION Jest karta Revolut. Odpowiem zakładając, że
    > zarejestrowałeś się jako mieszkaniec Polski. (...)

    Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, ale nie mam w ogóle tej
    karty ani aplikacji. Jakbym miał, to bym sobie sam sprawdził, czy format
    rachunku się sprawdza.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2020-07-21 20:35:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Sunday, July 19, 2020 at 4:34:05 PM UTC+2, Slavekk wrote:

    > Polecam "doładowanie" kartą płatniczą, tylko nie kredytówką Citibanku.

    Otóż ciekawostka z ostatniej chwili: gdy się doładowuje przez Curve to nawet jak
    idzie z karty Citi *nie ma* 8% prowizji (która to prowizja jest, gdy doładowanie
    idzie bezpośrednio z karty Citi).

    Sprawdziłem to na kwocie 150 zł (więc nie do zignorowania). Co prawda używając opcji
    "cofania w czasie" parę minut po transakcji zmieniłem wstecznie kartę obciążaną, ale
    w historii w Citi jest najpierw obciążenie a potem zwrot na kwotę 150 zł. Zatem nie
    doliczyli prowizji!

    witrak()

  • 6. Data: 2020-07-21 21:33:50
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 21.07.2020 o 20:35, witrak() pisze:

> [...]
    obciążaną, ale w historii w Citi jest najpierw obciążenie a potem zwrot na kwotę 150

    ale jak zapłacisz curve na poczcie i będzie obciążenie na KK Citi to nie
    ma okresu bezodsetkowego

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 7. Data: 2020-07-22 08:50:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Tuesday, July 21, 2020 at 9:34:12 PM UTC+2, Robert_DF wrote:

> [...]
    zł. Zatem nie doliczyli prowizji!

    > ale jak zapłacisz curve na poczcie i będzie obciążenie na KK Citi to nie

    Nie idzie mi o okres bezodsetkowy, tylko o 8% prowizji za obciążenia na rzecz
    instytucji finansowych, w tym doładowanie Revoluta, które Citi wprowadziło w ub.
    roku.

    witrak()