  • 11. Data: 2018-01-23 10:00:54
    Temat: Re: Przelew własny w nowym systemie transakcyjnym Aliora
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-01-06 o 15:09, Pete pisze:
> [...]
    Kurka rurka, czy działa wam wyszukiwanie urzędów skarbowych przy
    przelewach podatkowych?

    Za cholerę nie jestem w stanie wyszukać swojego US. W starym się daje, w
    nowym dostaję US Opole i setkę innych.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2018-01-23 11:09:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    [...]
    > Kurka rurka, czy działa wam wyszukiwanie urzędów skarbowych przy
    > przelewach podatkowych?
    >
    > Za cholerę nie jestem w stanie wyszukać swojego US. W starym się daje,
    > w nowym dostaję US Opole i setkę innych.

    Próbowałem wyszukać bemowo i też mi się nie udało.
    KJ

    Women are like elephants to me: I like to look at them, but I wouldn't
    want to own one.
    -- W. C. Fields

  • 13. Data: 2018-02-11 13:52:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    Cytując Jana Kobuszewskiego:
    'Piszę tę swoją książkę życzeń i zażaleń jak prawdziwy poemat...'

    pisałbym go do Aliora bezpośrednio, ale
    1. w super duper nowym systemie można tylko poczytać co bank ma nam do
    powiedzenia. Z poziomu systemu transakcyjnego do banku nie można napisać.
    2. jak napisałem przez formularz na stronie, że wyszukiwarka US nie
    działa, to mi odpisali, że jest pięknie i ciągle rozwijają i w
    najbliższym czasie dostaniemy biometrię. I nic na temat wyszukiwarki US.
    Na ch... mi biometria, skoro na początku roku trzeba wysłać podatki.
    3. A dzisiaj  kolejny kwiatek - próbuję stworzyć przelew z datą
    przyszłą. Na 20 lutego. I na stronie z danymi przelewu do potwierdzenia
    SMS-em jest 22 lutego. Spróbowałem inne dni - i zawsze ustawia się 22.

    MA-SA-KRA.

    --
    Pete

    --
    Pete

  • 14. Data: 2018-02-11 14:01:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

> [...]
    > 1. w super duper nowym systemie można tylko poczytać co bank ma nam do
    > powiedzenia. Z poziomu systemu transakcyjnego do banku nie można
    A nie możesz się zalogować do stareego i tam napisać?

> [...]

    > przyszłą. Na 20 lutego. I na stronie z danymi przelewu do
    > potwierdzenia SMS-em jest 22 lutego. Spróbowałem inne dni - i zawsze
    Aż sprawdziłem. Rzeczywiście tak jest. Ktoś się z baranem na łby
    pozamieniał.
    KJ

    A businessman is a hybrid of a dancer and a calculator.
    -- Paul Valery

  • 15. Data: 2018-02-14 17:23:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Pete <n...@n...com> writes:
    [...]
> [...]

    ja napisałem o tych paru rzeczach i dostałem taką odpowiedź o
    wyszkiwarce US:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Odnosząc się do kwestii przelewów do Urzędu skarbowego wyjaśniam, że w związku
    ze zmianami sposobu opłacania składek, od 01.01.2018 r. przelewy tego typu są
    realizowane
    za pomocą formularza przelewu krajowego na dedykowane numery rachunków. Celem
    zrealizowania tego typu płatności należy otworzyć zakładkę Płatności, następnie
    klikając na
    link Przelew krajowy z listy rozwijalnej wybrać Przelew podatkowy i uzupełnić dane w
    formularzu płatności. Uzupełnioną formatkę przelewu należy zatwierdzić opcją Wyślij
    przelew i
    potwierdzić transakcję kodem SMS, który zostanie wysłany na numer telefonu zaufanego,
    podany do wiadomości Banku.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Coś czuję nadchodzącą komunikację z mr Samcikiem. :)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The world really isn't any worse. It's just that the news coverage

  • 16. Data: 2018-02-14 19:55:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 lutego 2018 17:24:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Coś czuję nadchodzącą komunikację z mr Samcikiem. :)
    > KJ

    Rozwiń prosze czego nie zrozumiałes w tej odpowiedzi?

  • 17. Data: 2018-02-14 20:03:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Rozwiń prosze czego nie zrozumiałes w tej odpowiedzi?

    Ehem. Jakby to ująć. Zmiana dotyczyła przelewania składek do zus.A mi
    chodzi o wyszukiwanie urzędów skarbowych do którycj przelewa się
    podatki.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Stop searching forever. Happiness is unattainable.

  • 18. Data: 2018-02-15 10:21:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-02-11 o 13:52, Pete pisze:
> [...]
    > przyszłą. Na 20 lutego. I na stronie z danymi przelewu do potwierdzenia
    > SMS-em jest 22 lutego. Spróbowałem inne dni - i zawsze ustawia się 22.

    W akcie desperacji ;) zatwierdziłem przelew z tą datą 22.02.2018.
    I co?
    I się utworzył z datą jaką podałem przy tworzeniu przelewu.
    Czyli:
    1. Potwierdza się dane inne niż wprowadzone.
    2. Tworzy się przelew inny niż potwierdzany.

    Wyższa Ku%$&#

    --
    Pete

  • 19. Data: 2018-02-15 11:11:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 10:21:53 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > Wyższa Ku%$&#
    Jeszcze zobaczymy, kiedy naprawdę się wykona ;P