  • 1. Data: 2002-01-03 09:34:11
    Temat: Prowizje w BSK?
    Od: <o...@p...onet.pl>

    BSK pobrał mi prowizje za prowadzenie rach. osob. w USD i EUR. W ich tabeli
    opłat i prowizji na stronie internetowej widnieje otwarcie i prowadzenie rach.
    osob. walutowych BEZPŁATNIE. Czy ktoś wie skąd te prowizje?

  • 2. Data: 2002-01-03 09:51:10
    Temat: Re: Prowizje w BSK?
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>

    o...@p...onet.pl wrote:

    > BSK pobrał mi prowizje za prowadzenie rach. osob. w USD i EUR. W ich tabeli
    > opłat i prowizji na stronie internetowej widnieje otwarcie i prowadzenie rach.
    > osob. walutowych BEZPŁATNIE. Czy ktoś wie skąd te prowizje?

    Vide wątek "Pazerne BSK ..."

    Taka jest polityka informacyjna BSK.

    Uważam, że należy zrobić jakieś zamieszanie w tej sprawie bo to jawne olewactwo.

    O zmianie tabeli opłat i prowizji klient dowiaduje się z wyciągu ...

    Ale 5 zł miesięcznie za tak mało funkcjonalny produkt to niezłe zdzierstwo i do
    tego oprocentowanie 0.5% rocznie dla USD tzn. jak ktos ma mniej niż 3k$ na
    koncie przez cały rok to nie zarobi nawet na haracz bankowy :-(

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 3. Data: 2002-01-03 12:30:46
    Od: Michal Gorski <m...@b...onet.pl>

> [...]
    > opłat i prowizji na stronie internetowej widnieje otwarcie i prowadzenie rach.
    > osob. walutowych BEZPŁATNIE. Czy ktoś wie skąd te prowizje?

    Czy w związku z tym może ktoś polecic jakiś inny bank do prowadzenia
    konta w EURO.
    Istotne kryteria:
    - małe opłaty za prowadzenie WAZNE
    - brak opłat przy przelewach przychodzących z zagranicy WAZNE
    - sensowne kursy kupna walut MNIEJ WAŻNE
    - niskie opłaty za przelewy wychodzące MNIEJ WAŻNE