  • 1. Data: 2002-01-08 14:24:41
    Temat: Promocja Inteligo
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    Widzieliście ostatni konkurs/promocję Inteligo i Onet.pl? Mozna tam wygrać
    komputer i kasę.
    Czyżby koniec z dzieleniem się z klientami 100 PLN, które bank wydawał na
    zwerbowanie jednego nowego klienta?

    Rafał

  • 2. Data: 2002-01-08 14:53:16
    Temat: Re: Promocja Inteligo - nawet 70 zł
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1evhe$gkm$1@news.onet.pl...
> [...]
    > komputer i kasę.
    > Czyżby koniec z dzieleniem się z klientami 100 PLN, które bank wydawał na

    wydaje mi się, że jeszcze krąg przyjaciół trwa...

    ja już 7 osób zwerbowałem
    potrzebuję jeszcze 3 - mogę im nawet ze swoich 50 zł 20 zł odpalić :)

    Konto indywidualne:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGMC81AB
    6B4

    Konto firmowe:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=MGMC81AB
    6B4

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-01-08 14:57:33
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>
> [...]
    > komputer i kasę.
    > Czyżby koniec z dzieleniem się z klientami 100 PLN, które bank wydawał na

    Nie wiem, czy koniec, ale ja właśnie dostałem długo oczekiwane 2 x 50zł za 2
    polecone osoby. Więc trochę to trwa (ok. miesiąc), ale nie oszukują.

  • 4. Data: 2002-01-09 11:58:14
    Od: Maciej Gryżewski <g...@e...pl>

    W artykule <a1f1bh$mpn$1@onyx.icpnet.pl> Robert napisał(a):
    > Nie wiem, czy koniec, ale ja właśnie dostałem długo oczekiwane 2 x 50zł za 2
    > polecone osoby. Więc trochę to trwa (ok. miesiąc), ale nie oszukują.

    to z trzeciej edycji kregu, a kiedy (jeśli można wiedzieć) ta osoba
    przekroczyła 1pln, bo tez czekam?

    Gaciej

  • 5. Data: 2002-01-09 14:11:00
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Maciej Gryżewski" <g...@e...pl>
    (news:slrna3oc2m.j7.gaciej@iwo.zm-mazury.pl):

    > to z trzeciej edycji kregu, a kiedy (jeśli można wiedzieć) ta osoba
    > przekroczyła 1pln, bo tez czekam?

    Tego nie wiem, może sama tu napisze, ale spodziewałem się już kilka tygodni
    temu. Chyba te nagrody oczekują trochę, bo to były 2 niezależne osoby, a
    nagrody przyszły jednego dnia (i nie mam ich tak dużo, bo w sumie poleciłem
    3 osobom - jeszcze mam 7 wolnych ;) ).