  • 1. Data: 2002-01-03 10:43:43
    Temat: Programy do zarzadzania inwestycjami
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Szczerze mowiac nigdy nie interesowalem sie takim oprogramowaniem. Ktos mnie
    poprosil zeby mu poszukac wiadomosci nt. Microsoft Money i przypadkiem
    wpadlem na polska aplikacje 'Moje Pieniadze'. Na ich stornie ww pisza, ze
    program jest zgodny [cokolwiek mialoby to znaczyc w tym przypadku] z
    'systemami bankowości elektronicznej: Bank Śląski (Homecash), Fortis Bank
    (Multicash), mBank, Citibank (pliki CSV)'.
    Zetknal sie ktos z Was z tym oprogramowanie? Jesli tak, to jak to sie
    sprawdza w praktyce?
    W opisie funkcjonalnosci widze cos takiego:
    'Wysyłanie do banku zlecenia przelewu na podstawie transakcji wprowadzonej
    do systemu. Przelew może zostać wygenerowany i przesłany do banku w postaci
    elektronicznej lub w formie papierowego wydruku zgodnego ze standardowym
    wzorcem polecenia przelewu.'
    Czy to znaczy, ze mozna sobie przygotowac np. przelew dla mBanku? Hm...
    ciekawe
    Screeny mozna poogladac pod
    http://mp.timsi.pl/mp/OpisFunkcjonalnosc.htm

    Maciej