  • 11. Data: 2018-06-29 22:38:46
    Temat: Re: Premia w BZWBK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2018 21:50:43 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Bo tak sie wtedy zastanawiałem po co komu pudełko do pendriwa?
    > Na biurku ktos to stawia czy jakies inne durne pomysły? a moze na prezent komus?

    Prezent od banku dla kienta. A potem można do kominka wrzucić.

    > Ciśnij z rana do Kauflanda- przecena gadżetów w narodowych kolorach, jakies
    kapelusze, gwizdki, opaski(pendriwów nie ma)

    Przecież pisałem, że "naszych" nie chcę, bo tandeta. A niemieckie lepszej jakości,
    kapelusz na plażę chociażby. Tylko że w PL nie sprzedają, nawet w kauflandzie czy
    lidlu. A przeceny pewnie większe, bo i lepsze, więc droższe, i więcej narobili i
    oczekiwania były większe...

    > Coś tam Sobie dobierzesz. A po drodze darmową bułke w McDonalds dostaniesz(a moze i
    dwie jak zone zapiszesz);)

    Nieaktualne już niestety. Teraz jest tylko loteria.
    Zarzuciłbyś coś naprawdę fajnego.

  • 12. Data: 2018-07-01 01:00:18
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    Jednak dali premie - ostatniego dnia roboczego miesiąca :D

    Pozdro

  • 13. Data: 2018-07-03 09:45:29
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 lipca 2018 01:00:18 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Jednak dali premie - ostatniego dnia roboczego miesiąca :D
    >
    > Pozdro

    Po ilu przelewach wynagrodzenia dostałeś?
    2 czy 3?

    Heniek