  • 1. Data: 2016-04-28 21:46:08
    Temat: Pożegnanie z KK rajfiego...
    Od: luc <b...@g...de>

    Takie coś przed chwilą zapodali:

    ============================
    przejmie informujemy, że na podstawie par. 60 ust. 1 Regulaminu kart kredytowych w
    Raiffeisen Bank Polska S.A. z dniem 27 czerwca 2016 roku zmianie ulega Tabela
    oprocentowania, opłat, prowizji i limitów transakcyjnych dla kart kredytowych w
    Raiffeisen Bank Polska S.A. - dla umów zawartych przed 19 maja 2014 roku oraz Tabela
    oprocentowania, opłat, prowizji i limitów transakcyjnych dla kart kredytowych w
    Raiffeisen Bank Polska S.A. - dla umów zawartych od 19 maja 2014 roku do 25
    października 2015 roku.

    Tabele te zastąpione zostaną jedną - Tabelą oprocentowania, opłat, prowizji i limitów
    transakcyjnych dla kart kredytowych w Raiffeisen Bank Polska S.A. - dla umów
    zawartych do 25 października 2015 r. (dalej "Tabela"), w której:

    a) znosi się opłatę roczną za korzystanie z karty głównej w wysokości 200 zł oraz
    opłatę miesięczną za administrowanie kartami wydanymi do Konta karty w wysokości 4,5
    zł - dotyczy karty World MasterCard Class&Club,

    b) wprowadza się opłatę za prowadzenie Konta karty w kolejnych latach obowiązywania
    Umowy w wysokości 10 zł miesięcznie (opłata będzie wynosić 0 zł w przypadku
    rozliczenia w danym Cyklu rozliczeniowym transakcji gotówkowych i bezgotówkowych o
    łącznej wartości 1 500 zł) - dotyczy karty World MasterCard Class&Club;

    c) znosi się nagrodę "Zwrot Kwot" - dotyczy kart Prestiżowych (Visa/ MasterCard),
    Złota Visa oraz Złoty MasterCard oraz wszystkich innych kart, dla których nagroda
    "Zwrot Kwot" była naliczana w ramach ofert specjalnych;

    d) znosi się opłatę miesięczną za administrowanie kartami wydanymi do Konta karty w
    wysokości 20 zł - dotyczy kart Platynowa Visa oraz Visa Platinum;

    e) wprowadza się możliwość skorzystania z Programu Priority Pass - dotyczy karty Visa
    Platinum;

    f) zmienia się wysokość opłaty za wydanie karty dodatkowej, która będzie wynosić 15
    zł - dotyczy wszystkich kart wymienionych w Tabeli;

    g) zmienia się wysokość opłaty za wydanie Minikarty MasterCard, która będzie wynosić
    15 zł - dotyczy wszystkich kart w systemie MasterCard wymienionych w Tabeli;

    h) zmienia się walutę rozliczeniową dla transakcji realizowanych w walucie innej niż
    złote; nową walutą rozliczeniową będzie EUR, które zastąpi PLN - dotyczy kart Srebrny
    MasterCard, Złoty MasterCard, Raiffeisen Polbank Dzieciom, WizzAir MasterCard oraz
    World MasterCard Class&Club o numerze początkowym 533733

    i) zmienia się termin naliczania opłaty miesięcznej za administrowanie kartami -
    opłata będzie naliczana na zakończenie Cyklu rozliczeniowego (nie jak dotychczas na
    zakończenie miesiąca), a zwolnienie z opłaty będzie wyliczane na podstawie transakcji
    rozliczonych w danym Cyklu rozliczeniowym (nie w miesiącu kalendarzowym);

    j) obniża się opłatę roczną za korzystanie z karty głównej z 500 zł do wysokości 400
    zł rocznie (opłata będzie wynosić 0 zł w przypadku rozliczenia w ciągu 12 Cykli
    rozliczeniowych poprzedzających naliczenie opłaty transakcji gotówkowych i
    bezgotówkowych o łącznej wartości 36 000 zł) - dotyczy kart Platynowa Visa oraz Visa
    Platinum;

    k) wprowadza się opłatę za wyciąg papierowy w wysokości 5 zł, dla Klientów, którzy
    otrzymują wyciąg w systemie bankowości internetowej R-Online oraz wyciąg papierowy -
    dotyczy wszystkich kart wymienionych w Tabeli;

    l) wprowadza się opłatę od transakcji dokonanych w punktach akceptujących Kartę
    oznaczonych jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie,
    loterie i totalizatory w wysokości 4% kwoty transakcji nie mniej niż 10 zł - dotyczy
    wszystkich kart wymienionych w Tabeli;

    m) znosi się Cegiełkę i zaprzestaje się pobierania z Konta karty darowizny, która
    przekazywana była na rzecz i działalność statutową Fundacji Spełnionych Marzeń -
    dotyczy wszystkich kart wymienionych w Tabeli.

    ============================

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2016-04-28 23:22:22
    Temat: Re: Pożegnanie z KK rajfiego...
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-04-28 o 21:46, luc pisze:
    > Takie coś przed chwilą zapodali:

    No ... ładnie zapodali :/

    Więc moje złotko również leci w kibel
    "cofka" już nie zrekompensuje opłaty
    a jeszcze zmiana waluty na Euro :]

  • 3. Data: 2016-04-30 06:51:37
    Od: em <e...@g...com>

    A jakieś pomysły, który bank teraz oferuje dobre przeliczniki walutowe dla kart
    kredytowych?

  • 4. Data: 2016-05-02 15:50:52
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu sobota, 30 kwietnia 2016 06:51:39 UTC+2 użytkownik em napisał:
    > A jakieś pomysły, który bank teraz oferuje dobre przeliczniki walutowe dla kart
    kredytowych?

    Citi ma dobre....kurs MC bez dodatkowych prowizji..
    ale tylko dla karty MasterCard Ultime która kosztuje 1000zł na rok czy jakoś tak
    więc mnie nie stać na tani kurs;)

    w przypadku pozostałych kart biorą 5,8%.....