  • 31. Data: 2019-10-17 20:29:16
    Temat: Re: Pomór na oddziały...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" qo80nl$m5g$...@g...aioe.org

    > też w tym banku. Oddziały fizyczne uwiarygodniały bank - dla części ludzi założenie
    konta poprzez kuriera było nie do przejścia
    > mentalnie.

    Z kurierowym przenoszeniem numerów telefonicznych -- OK,
    ale z bankami raczej tak słodko nie jest i raczej nie ma
    tu winy banku...

    > Teraz już każdy, kto tylko chce/może mieć konto, to je ma, jak nie w jednym, to w
    kilku bankach.

    Na tej grupie? Teraz już tylko w kilku, bo banki pozjadały
    się wzajemnie, ale jeszcze niedawno raczej w kilkunastu.

    > Dla młodszych ludzi założenie konta korespondencyjnie nie jest taką barierą.

    Jest barierą, bo z kurierem trudno dogadać się, gdy
    zdecydowanie ma złą wolę i jest niezbyt uczciwy.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 32. Data: 2019-10-17 20:50:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Uuu, to i za odnowienie debetowej mają opłatę?
    Czegoś takiego jeszcze nie widziałem.
    Choć i opłata za odnowienie kredytówki była zaskoczeniem - ale skoro darmowa na min.
    4 lata to i tak warto było.
    Doczytaj, czy trzeba mieć kartę - bo po co się męczyć?
    Ew. jak jest wymóg, by wciąż była choć jedna, to - np. rok przed upływem ważności -
    można zamówić dla drugiego właściciela, a obecną zastrzec ;)
    Chyba że jest opłata za zastrzeżenie - takie ciekawostki też widziałem (ew. trzeba
    kłamać, że się "zgubiło", bo za "rezygnację" jest opłata - a lepiej nie kłamać, że
    "ukradli") - albo za wydanje nowej (taka jak za odnowienie).

  • 33. Data: 2019-10-18 10:22:03
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Doczytaj, czy trzeba mieć kartę - bo po co się męczyć?

    Ktoś kiedyś na jednym z forów IEEE do mnie: "Literalnie rozumiejąc tekst
    to masz rację, ale interpretacja jest inna".
    Dotyczyło to jakiejś normy (a może dyrektywy) gdzie czytając nie miałem
    absolutnie żadnych podejrzeń, że jest inaczej niż ja to rozumiem.
    Od wtedy przestałem wierzyć temu, co wyczytuję z oficjalnych tekstów,
    nawet jak są jasne i oczywiste.

    Jeszcze tylko dwa lata i się z tym bankiem rozstaniemy :)

    > Ew. jak jest wymóg, by wciąż była choć jedna, to - np. rok przed upływem ważności -
    można zamówić dla drugiego właściciela, a obecną zastrzec ;)

    Nie mam głowy do pilnowania terminów itp.
    P.G.

  • 34. Data: 2019-10-18 14:48:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podobne męki piekielne przeżywałem dostając karty SIM kurierem.

    -----