  • 11. Data: 2019-10-10 12:50:32
    Temat: Re: Pomór na oddziały...
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.10.2019 o 09:13, Robert Sierant pisze:

    > placówek oraz pracowników w sektorze bankowym ubywa, jak często
    > chodzicie do oddziałów?

    Rzadko, ale zdarza mi się.

    Ale w czasach, gdy oddziały wyrastały jak grzyby po deszczu też już
    rzadko chodziłem.

    A taki citek to zlikwidował po prostu wszystkie oddziały (odwrotnie niż
    mbank) i problemu nie ma. Chociaż ja się czuję jakoś bezpieczniej mogąc
    pójść do żywego człowieka, choćbym nawet prawie nie korzystał.

    MJ

  • 12. Data: 2019-10-10 14:47:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 10 października 2019 11:34:34 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Kebab, fryzjer, Proficredit, odzież używana(ale ten lokal stał już z
    >pół roku pusty)

    I co - czynsze wykonczyly te interesy, prowadzacy przeszedl na
    emeryture,
    czy jakas kadencja sie skonczyla i nadszedl nowy przetarg ?

    J.

  • 13. Data: 2019-10-10 15:10:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 9 października 2019 22:45:09 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
> [...]
    > pomimo rozwoju bankowości internetowej, główne ulice Warszawy wypełnione
    > były oddziałami banków. Ludzie narzekali, że wszystkie spożywczaki

    Pomór padł na banki, na oddziały sensu stricte w mniejszym stopniu.
    A spożywczak w bloku to tylko problemy.

    Ale ten pierwszy stan to chyba sprzed 15 lat.

    > W jednym bloku na rogu Mickiewicza i Słowackiego były:
    > Millennium

    Ci rzeczywiście redukują

    > Raiffeisen

    Znikł - ale nie na w jego miejsce paribasa?

    > Lukas

    Teraz to credit agricole.

    > Pekao

    To nie zniknie - chyba że jakaś tymczasówka, a nie prawdziwy marmur (te są
    nieśmiertelne, za dużo w wystrój włożone - i za dużo emerytów do kasy - no chyba że
    emeryci wymarli).

    > Polbank

    Nic dziwnego że znikł, jak kupił go siedzący obok raifi.

    > Getin

    U, twardziele.
    Były kolejki emerytów zeszłą jesienią?

    > BPH

    Też zeżarty - pytanie jedynie, czy w pierwszej transzy przez siedzący obok pekao czy
    też w drugiej - i alior go zamknął, jak też taki koło mnie.

    Więc co na ich miejsce wróciło?

    U mnie w okolicy galmoku miałem chyba pełny przegląd.
    pko jest w takim dziwnym małym biurowcu, byłem tam ostatnio składać CRS do inteligo,
    ruch jak na marszałkowskiej, mieszanka cudzoziemców z emerytami.
    pekao to mam taki marmur że proszę siadać - i do dziś pamiętam gościa załatwiającego
    sprawy z ubezpieczeniem hipoteki na kolanach...
    santandery były dwa - jeden to były db - ale ten były db już zamknięty (a w dwóch
    miejscach w DC są po trzy oddziały santandera na przestrzeni ok. 500m - genuine,
    ex-kredyt bank i ex-db).
    mBąki to już mi się w oczach mienią, jeden też otworzyli w galeriozie.
    ing właśnie zamknęli i przenieśli pod skarpę.
    bnp jest tam, gdzie był - a bliżej był bgż, to go zamknęli, stało chyba z rok puste,
    teraz jest sklep z drogimi elektronarzędziami - albo pralnia albo po takie zakupy
    rzeczywiście warto się przejechać.
    milek zamknął oddział w biurowcu i przeniósł się do galeriozy - masakra te wszystkie
    oddziały w "galeriach", kolejki zawsze - a w lokalu po nim zrobili siłownię.
    noble (taki niby-privete getoutu) w mordorze jest.
    alior jest bez kasy, a taki z kasą trzy przystanki dalej.
    raifi był w mordorze, ale właściwie to nie wiem, czy nadal jest.
    citek za to w galeriozie się rozwija, ostatnio zmienili lokal na 2, a może i 3 razy
    większy.
    idea z flagowym oddziałem, w którym nie byłem - za to byłem w oddziale lion's,
    którego już nie ma :(
    boś zmył się już min. 2 lata temu - od tego czasu lokal pusty stoi.
    credit agricole, w którym zamykałem dwa razy konto, też trzy przystanki.
    eurobank miałem w bloku - niestety zamknęli i zrobili na jego miejscu spożywczak :(
    plus też mam obok - w postaci "salonu" plusa.
    I flagowy (chyba, bo w biurowcu, jaki podają za siedzibę) oddział nesta.
    Nawet jedną spółdzielnię - z Piaseczka - mam obok pko.

  • 14. Data: 2019-10-10 15:36:03
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.10.2019 o 15:10, Dawid Rutkowski pisze:

    > Więc co na ich miejsce wróciło?

    Geers Dobry Słuch
    Korean Health Wave

    :) :) :)

    A resztę bym musiał sprawdzić na miejscu.

    MJ

  • 15. Data: 2019-10-10 16:57:21
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > pomimo rozwoju bankowości internetowej, główne ulice Warszawy wypełnione
    > były oddziałami banków. Ludzie narzekali, że wszystkie spożywczaki

    Nie tylko spożywczaki. Boleję nad tym, że Teatr Polski przy ul.
    Puławskiej zmieniono na Carrefour.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-10-11 09:57:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 11 października 2019 01:51:46 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Nie tylko spożywczaki. Boleję nad tym, że Teatr Polski przy ul.
    > Puławskiej zmieniono na Carrefour.

    Teatr Nowy.
    Teatr Polski od ponad 100 lat jest we własnym budynku na Karasia.

  • 17. Data: 2019-10-12 00:11:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Jankowski" 5d9e46d2$0$17360$6...@n...neostrada.pl

    > Millennium
    właśnie konsumuje EuroBank i chyba
    przygotowuje się na kolejne danie

    > Raiffeisen
    Zjedzony przez Paribas.

    > Lukas
    Teraz to CA.

    > Pekao

    > Polbank
    Zjedzony przez Raiffeisen.

    > Getin
    Złotówek w wózkach sklepowych
    mało -- chyba Getin idzie na obiad. ;)

    > BPH
    Częściowo zjedzony czy w całości?

    > Teraz, o ile dobrze widzę, zostały
    > Credit Agricole
    > Pekao
    > Getin

    > Z czego Pekao ostatnio zamknięty, ale podobno tymczasowo...

    > I gdzie indziej tak samo. Tylko że te
    > spożywczaki jakoś nie chcą na to miejsce wrócić.

    Obraziły się na sąsiedztwo LIdli, Biedronek itp.?

    -=-

    Niedaleko mnie otworzono CA -- najwyraźniej nie
    było miejsc parkingowych w śródmieściu i CA uznał,
    że dobrze uczyni, lokując się blisko mnie, co pochwalam.

    CA to dla mnie bardzo dobry bank, dlatego ze smutkiem
    przywitałem problemy z założeniem konta...

    BTW -- jeśli ktoś chce, może mi polecić CA, ale dam mu
    tylko to, co CA mu da (czyli **chyba** 5 dych) a pozostałe
    chyba 5 dych zabiorę sobie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 18. Data: 2019-10-13 02:40:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" qnog6h$qd8$...@n...icm.edu.pl

    > Nie tylko spożywczaki. Boleję nad tym, że Teatr Polski przy ul. Puławskiej
    zmieniono na Carrefour.

    Aktorzy umarli z głodu? ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-10-13 13:12:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 13 października 2019 02:41:19 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    > "Animka" qnog6h$qd8$...@n...icm.edu.pl

    > Aktorzy umarli z głodu? ;)

    Raczej mieli daleko po flaszkę ;>
    A teraz, jak jest gdzie kupić, to na teatr zabrakło miejsca...

  • 20. Data: 2019-10-13 19:59:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A na co słoikom teatr?

    -----