  • 1. Data: 2014-09-26 20:44:49
    Temat: Pomocy! Kod KTR - PGE
    Od: mx <m...@o...pl>

    Mam e-fakturę (invobill) w BZ WBK, nie dostaję blankietów wpłat, nie mam
    kodu, wygenerować potrafię, ale brakuje mi trzech ostatnich cyfr (o ile
    dobrze kombinuję).
    Mam takie dane:
    1. Tytuł wpłaty - f-ra VAT nr: 100511072/161S/2014/KTR/ 8401 1010 0511
    0720 1611,
    2. Konto do wpłat - 11 1240 6960 4210 1005 1107 2018,
    3. Mój nr klienta - 100511072,
    Na podstawie analizy faktury wzorcowej -
    zewt.home.pl/files/1372154729/Faktura_NA_STRONE.pdf zrobiłem tak:
    4. Odrzuciłem dwie pierwsze (84) i ostatnią cyfrę (1) z tego po /KTR/,
    zostało - 01101005110720161 (mam 17 cyfr),
    5. Dopisałem brakujące zera przed kwotą do zapłaty, do 25 cyfry są
    złotówki (333), 26 i 27 to grosze (44) - 0000033344 (kolejne 10 cyfr),
    6. Dopisałem obcięte w p. 4. 1 i 84 (bez wiary) - mam wszystkie 30 cyfr
    - 011010051107201610000033344184
    7. Brakuje mi trzech ostatnich cyfr (zamiast 184), czy to jakaś forma
    liczby kontrolnej? Kolejno próbować cały tysiąc trochę pracochłonne.

    Pomóżcie, u mnie "No Idea".
    A czy w ogóle kody z PGE przechodzą w PayU?

  • 2. Data: 2014-09-27 11:24:54
    Temat: Re: Pomocy! Kod KTR - PGE
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 26-09-2014 20:44, mx pisze:
    > liczby kontrolnej? Kolejno próbować cały tysiąc trochę pracochłonne.
    >
    > Pomóżcie, u mnie "No Idea".
    > A czy w ogóle kody z PGE przechodzą w PayU?
    Obawiam się że wykombinowanie cyfry kontrolnej może być niewykonalne
    tak czy owak kod z przykładowej faktury nie wchodzi przez PU
    nie wiem czy jest błędny, czy PU nie obsługuje PGE - stawiał bym na to
    pierwsze bo to faktura 'demo' ;)

    załatw sobie jedna fakturę z PGE z kodem kreskowy i wystarczy ci już na
    wszelkie przyszłe płatności bo w PU można potem zmieniać kwotę

  • 3. Data: 2014-12-28 19:06:10
    Temat: Re: Kod KTR - PGE - SUKCES!
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 26/09/2014 20:44, mx wrote:
> [...]
    > 7. Brakuje mi trzech ostatnich cyfr (zamiast 184), czy to jakaś forma
    > liczby kontrolnej? Kolejno próbować cały tysiąc trochę

    Grupa nie pomogła, ale sam znalazłem rozwiązanie. Moja logika okazała
    się zabójcza i dla PGE i dla PayU.
    Dodatkowo założyłem, że trzecia od końca cyfra to zawsze "1", pozostało
    więc tylko 100 strzałów. Zacząłem po kolei od 99 i 10-ty strzał był
    trafny. Faktura opłacona i "na zaś" zdefiniowana. Potwierdziło się, że
    to cyfry kontrolne. Jedna zmiana wewnątrz i PayU kodu nie czyta.

  • 4. Data: 2014-12-31 02:09:26
    Od: www2 <t...@g...com>

    Lepiej powiedzcie mi czy Wy tez macie problem z nowymi kodami?
    U mnie Tauron wprowadzil nowe numery kont i nowe kody i PayU nie czyta ich.

    Telefon je czyta. Sprytny czyta i daje placic a PU nie...

  • 5. Data: 2014-12-31 22:39:00
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 31/12/2014 02:09, www2 wrote:
    > Lepiej powiedzcie mi czy Wy tez macie problem z nowymi kodami?
    > U mnie Tauron wprowadzil nowe numery kont i nowe kody i PayU nie czyta ich.
    >
    > Telefon je czyta. Sprytny czyta i daje placic a PU nie...

    Poczekaj, jeszcze w bazie nie ma numerów nowych kont. Przecież przy
    każdym skanowaniu apka PayU zasysa brakujące dane z bazy.

  • 6. Data: 2015-01-02 18:16:49
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 31/12/2014 02:09, www2 wrote:
    > Lepiej powiedzcie mi czy Wy tez macie problem z nowymi kodami?
    > U mnie Tauron wprowadzil nowe numery kont i nowe kody i PayU nie czyta ich.
    >
    > Telefon je czyta. Sprytny czyta i daje placic a PU nie...

    Sprytny czyta QR-Code nie KTR jak PayU. W QR masz wszystko, Nip, konto,
    kwota, tytuł, itp. W KTR tylko część, na pewno nie ma nawet całego nr
    konta, jest kwota, nr klienta, nr faktury, itp. Zresztą, KTR od każdego
    wystawcy jest inaczej zbudowany.

  • 7. Data: 2015-01-03 01:49:08
    Od: www2 <t...@g...com>

    Chyba widze co skanuje prawda?

    Stare i nowe TAURON nie mialy i nie maja QR Code tylko zwykly kod kreskowy.
    Stary kod dzialal tu i tu, nowy tylko w SB.

    PayU odpisal, ze nie bedzie dzialac, ale planuja, ze bedzie... ale nie wiadomo
    kiedy...

    Na rachunkach z PGNiG jest QR Code, ale ja nie o tym.