  • 1. Data: 2006-08-09 14:10:03
    Temat: Pilny firmowy przelew zagraniczny
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Witam,

    Mam konto mBiznes. Potrzebuje pilnie wyslac jeden przelew do zagranicznego banku w
    EUR. Jak widze, z mBanku takowego nie wyślę.

    Gdzie najszybciej założyć "konto firmowe na jeden przelew"? Który z banków ma to
    najtaniej?
    Za miesiąc pewno to tymczasowe konto zamknę.

    --
    WojtekW

    http://www.vitalia.pl/
    Najskuteczniejsze diety w Polsce

  • 2. Data: 2006-08-09 15:17:39
    Temat: Re: Pilny firmowy przelew zagraniczny
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

[...]

    Wydaje mi sie, ze najsprawniej otworzyc złotówkowe w nordea (9zl/m-c), o ile chcesz
    ze zlotowkowego to euro puscic.
    W PKO SA mozna z reki bez rachunku puscic jak sie chce (choc obsluga bedzie
    twierdzic, ze to nie prawda, nie daj sie zwiesc:)
    Rozwaz raiffeizen - konto nie-firmowe, jak na jeden raz, to chyba obojetne, ze nie
    firmowe, za to niedrogie.

    Wojtek