  • 11. Data: 2006-08-10 17:07:52
    Temat: Re: Pekao SA zwiększa dzienne limity wypłaty gotówki z bankomatów
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    k...@g...pl wrote on 2006-08-10 18:48:
    > Posiadacze rachunków Eurokonto VIP mogą zwiększać limit wypłat
    > gotówkowych na kartach Maestro od dawna.
    A wiesz może od jak dawna? Bo jak miałem VIP jakieś 3 lata temu to nie
    wiedziałem, że mogą - i nie było to wymieniane jako zaleta VIPa.

    Michał M

  • 12. Data: 2006-08-10 17:09:11
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A wiesz może od jak dawna? Bo jak miałem VIP jakieś 3 lata temu to nie
    > wiedziałem, że mogą - i nie było to wymieniane jako zaleta VIPa.
    >
    > Michał M

    Bo co to za VIP co może z bankomatu wypłacić 1000 zł dziennie?.
    To mikrovip :)
    Arek

  • 13. Data: 2006-08-10 19:35:33
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    MrMrooz napisał(a):
    > A wiesz może od jak dawna? Bo jak miałem VIP jakieś 3 lata temu to nie
    > wiedziałem, że mogą - i nie było to wymieniane jako zaleta VIPa.
    >
    > Michał M

    Nie wiem od jak dawna. Sądzę, że od jakiegoś niecałego roku. Dla
    jednego dawno to miesiąc temu a dla drugiego 10 lat. W okolicach
    kwietnia był wątek na grupie o limitach na kartach Mastro do
    Eurokonta VIP. Wtedy była podana taka informacja przez kogoś.
    Oficjalnie nie było komunikatu banku w tej sprawie.

  • 14. Data: 2006-08-10 21:12:00
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Dnia Thu, 10 Aug 2006 15:45:41 +0200, MrMrooz napisał(a):

    > W Pekao24 są 2 limity - dzienny i miesięczny. Ten pierwszy dotyczy tylko
    > przelewów na rachunki nie zdefiniowane, drugi wszystkich przelewów przez
    > Pekao24. Dzienny można samemu zmieniać (nie pamiętam tylko ile jest na
    > początku) przez www, a miesięczny - tylko przez konsultanta.

    Ok, teraz wszysto jasne. Namieszałem, przepraszam.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)