  • 11. Data: 2019-08-25 20:23:08
    Temat: Re: PayPal: Aby sfinalizować zakup, dodaj kartę.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bardzo filozofujesz.
    Kup za gotówkę, w innym sklepie, zapłać przelewem (no tu ryzyko, że sklep pozna Twoje
    dane).
    Nigdy kupowanie maści na hemoroidy nie było takie ciężkie ;-)

    Parę lat temu się zastanawialiśmy, jak wpłacić na poczcie anonimowo.
    Wyszło, że trzeba w kominiarce i podpisać lewą ręką jako Józef Piłsudski, a i tak
    gwarancji nie masz.

  • 12. Data: 2019-08-25 21:33:46
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-25 o 20:23, ąćęłńóśźż pisze:

    > Parę lat temu się zastanawialiśmy, jak wpłacić na poczcie anonimowo.

    Ależ przecież nie chodzi o to, żeby było anonimowo. Tylko o to,
    żeby to była na pewno jednorazowa płatność. Jeśli sklep obsługuje
    w jakiś sposób PayPal i mógłby przyjąć pieniądze, a jednak dodatkowo
    chce dostępu do karty kredytowej, to jest to podejrzane.

    P.

  • 13. Data: 2019-08-26 07:18:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na drugi dzień po dodaniu karty i zakupie możesz tę kartę wycofać.
    No chyba żeby nie było możliwe w leguraminie PP wycofanie ostatniej karty?
    Podpowiedź: na świecie jest miliard sklepów.

    -----

  • 14. Data: 2019-08-26 08:00:03
    Od: z <...@...pl>

    Młody chciał kiedyś zakupić w Steamie grę przez PayPal. Bez karty się
    nie dało choć środki były. Olałem PayPal ;-)

  • 15. Data: 2019-08-26 08:04:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-26 o 07:18, ąćęłńóśźż pisze:

    Wychodzi na to że do netu lepsza jest jakaś przedpłacona karta typu
    revoult a pajpale trzeba OLAĆ

  • 16. Data: 2019-08-26 09:16:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rozumiem z Twojej wypowiedzi, że revolut zapewnia Tobie jako kupującemu ochronę, gdy
    np. zamiast zakupionego za 300 Euro sprzętu
    dostaniesz jakiś złom lub przesyłka w ogóle nie przyjdzie?

    -----

  • 17. Data: 2019-08-26 09:32:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-26 o 09:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Rozumiem z Twojej wypowiedzi, że revolut zapewnia Tobie jako kupującemu
    > ochronę, gdy np. zamiast zakupionego za 300 Euro sprzętu dostaniesz
    > jakiś złom lub przesyłka w ogóle nie przyjdzie?

    Nie jestem aż tak biegły ale famy głoszą że płacąc kartą jest
    bezpieczniej niż przelewem.
    A co do pajpala to chodzi o to że często NIE DZIAŁA bo i tak chce karty.

  • 18. Data: 2019-08-26 15:31:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to odpowiedziałeś sobie i pytającemu.

    -----