    From: Piotrne <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PayPal: Aby sfinalizować zakup, dodaj kartę.
    Date: Sat, 24 Aug 2019 10:46:23 +0200

    Mam pytanie do użytkowników PayPal. Od dawna używam takich
    płatności kupując na Ebay-u i nie było problemów.
    Nieoczekiwanie kupując w innym sklepie po zalogowaniu się
    do PayPal w celu potwierdzenia płatności pojawia się
    komunikat:
    Aby sfinalizować zakup, dodaj kartę.
    I pyta mnie o numer karty kredytowej, termin ważności,
    kody itp.

    Ale ja nie mam zamiaru dodawać karty. Na koncie PayPal
    są wystarczające środki, przeliczone na USD żeby nie było
    wątpliwości. Jest ustawiony domyślny sposób płatności
    za zakupy online z salda PayPal. O co chodzi?

    Pytałem o to w PayPal i otrzymałem odpowiedź, że mam
    ustawić "saldo PayPal" jako domyślne w zakupach online.
    Tak jest ustawione i nic nie pomaga.

    Pytałem też w sklepie, dlaczego tylko przy zakupach u nich
    PayPal chce numeru karty. Odpowiedź była całkowicie
    nie na temat: mam sprawdzić datę ważności karty kredytowej.

    Szukałem na różnych forach i problem pojawia się co najmniej
    od 8 lat. Jedną z porad było przewalutowanie wymaganej
    kwoty na docelową walutę tak, żeby nie było wątpliwości,
    że na koncie są wystarczające środki. Mam tak zrobione,
    nie pomaga.

    Wysłałem ponowne pytania do PayPal i sklepu - niestety
    na razie pozostały bez odpowiedzi.

    P.