  • 1. Data: 2002-01-06 08:15:08
    Temat: PRACA W BANKU
    Od: "Marcin Zmaczyński" <m...@p...onet.pl>

    Podobno płace to tajemniva ,,,,ale ile zarabia się w w branży bankowej jako
    początkujacy asystent????

  • 2. Data: 2002-01-07 21:41:34
    Temat: Re: PRACA W BANKU
    Od: "TomEr" <t...@s...net>

    Użytkownik "Marcin Zmaczyński" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1a1pq$fs7$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Podobno płace to tajemniva ,,,,ale ile zarabia się w w branży bankowej
    jako

    no jak to nie wiesz??????
    przeciez wszyscy o tym trabia, ze jak ktos chodzi pod krawatem to dostaje
    odrazu ze 5 tysiakow

    TomEr

  • 3. Data: 2002-01-08 07:42:54
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Podobno płace to tajemniva ,,,,ale ile zarabia się w w branży bankowej jako
    > początkujacy asystent????
    >
    > Kochaniutki.. nie licz na wiecej niz płaca minimalna. Na poczatku, no a potem
    po roku, jesli cie nie zwolnia naturalnie (takie czasy)dostaniesz stowke wiecej.
    Nie pomaze ci wyzsze wykształcenie, jesli na to liczysz.

  • 4. Data: 2002-01-08 14:03:16
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

    Użytkownik "TomEr" <t...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > no jak to nie wiesz??????
    > przeciez wszyscy o tym trabia, ze jak ktos chodzi pod krawatem to dostaje

    maży Ci się
    pracuję w banku już ponad 7 lat i tyle to nawet brutto nie mam...

  • 5. Data: 2002-01-08 17:33:09
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > maży Ci się
    > pracuję w banku już ponad 7 lat i tyle to nawet brutto nie mam...

    a bo kolega zapomnial dopisac, ze chodzi o netto rocznie ;)

    pozdrawiam

    romek

  • 6. Data: 2002-01-08 17:56:24
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    Sorry - moze to nie ten watek... ale praca w banku w dzisiejszych czasach to
    praca duuuuuuuuzego ryzyka... najlizsze 2 lata spowoduja 20-30% redukcje
    etatow w calej branzy... Tak wiec czas sie przebranzawiac.
    A tak juz bardziej w temacie:
    poczatkowo asystent: 2000-2500 brutto
    specjalista niskiego szczebla 3300 brutto
    dyrektor malego oddzialu operacyjnego 5000+ brutto
    pozdr
    Konrad

  • 7. Data: 2002-01-08 20:29:46
    Od: "TomEr" <t...@s...net>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poczatkowo asystent: 2000-2500 brutto
    > specjalista niskiego szczebla 3300 brutto
    > dyrektor malego oddzialu operacyjnego 5000+ brutto

    taaaaaaaaa
    ale chyba tylko w W-wie jest tak dobrze
    bo na slasku na pewno placa nie wyglada tak rozowo

    TomEr

  • 8. Data: 2002-01-10 06:14:31
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie pomaze ci wyzsze wykształcenie, jesli na to liczysz.
    Ale zapewne pomogą koneksje...
    No i potem mamy mnóstwo tematów do rozmów na grupie :-))))
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-01-10 20:13:47
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Podobno płace to tajemniva ,,,,ale ile zarabia się w w branży bankowej
    jako
    > początkujacy asystent????

    Wszystko zależy gdzie... w Lukasie ~900 netto, w Mille ~1300 netto, w Handlo
    ~1000 netto, w PEKAO... nawet ~1500 netto (wszystko zależy od miejsca, ale
    cały dzień nie wstajesz od kasy ;-((( współczuję tym ludziom ;-))
    Pzdr
    Marcin

  • 10. Data: 2002-01-10 21:11:10
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

> [...]
    > ~1000 netto, w PEKAO... nawet ~1500 netto (wszystko zależy od miejsca, ale
    > cały dzień nie wstajesz od kasy ;-((( współczuję tym ludziom ;-))

    Oczywiście za podanie powyższych kwot (w przybliżeniu zresztą) nie ręczę
    głową! ;-)))
    Chociaż z tą płacą minimalną o której pisano we wcześniejszym wątku, też się
    gdzieś
    spotkałem?
    W każdym bądź razie jak na warunki w większym mieście, trudno uznać te
    zarobki
    za jakąś rewelację ;-(
    Pzdr
    Marcin