  • 1. Data: 2011-09-13 05:02:55
    Temat: [PKOBP] Realizacja czeku zagranicznego
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    PKOBP realizuje czeki zagraniczne takze dla osob nie posiadajacych konta
    (nie mam w PKOBP, mam w Inteligo). Przynajmniej tak jest napisane na
    stronie:

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=6/id_p
    roduct=000000000000170/np=1/podgrupa=8/section=indy

    Cena tez wydaje sie sensowna:
    "1% kwoty czeku nie mniej niż 10,00 nie więcej niż 500,00 + opłata
    pocztowa za przesyłkę poleconą + koszty banków trzecich **"

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_186/section=ogol

    Ma ktoś doświadczenie w praktycznej realizacji czeku? Lepiej wziąć
    gotówkę w walucie czeku (USD) czy żeby przelali złotówki na wskazana konto?

    Pozdrawiam,
    Marcin