  • 21. Data: 2019-04-08 13:37:00
    Temat: Re: PKO BP zablokuj minus
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:ac710e60-7215-4a37-b967-f7a6c527f32b@go
    oglegroups.com...
    >Nie podarunkowe (bo te działają tylko w jednej sieci sklepów), tylko
    >przedpłacone - czyli po prostu debetówki visa/mc.

    >I teoretycznie nimi też się da zrobić debet.

    Teraz, gdy rejestrowane ... to moze i banki sie debetu nie boja, maja
    umowe z "dluznikiem" :-)

    >Albo odwrotnie - jeśli tymi się nie da, to powinna być też taka
    >możliwość dla "zwykłych" debetówek.
    >Banki jednak wolą umożliwiać transakcje offline i zabezpieczać się
    >zapisem w regulaminie.

    Probowalem kiedy takim prepaidem niemal wyczerpanym zaplacic we
    wroclawskim biletomacie ... nie dal sie.

    I nie wiem - prepaidy zawsze sprawdzaja online, czy np ma ona gdzies
    zapisana pozostala kwote.

    >A tu patrz - taka zwykła debetówka ze skarbonki chodzi offline i robi
    >debet - i klient narzeka, nie potrafi docenić dowartościowania ;P
    >Chyba że było to za granicą lub na pokładzie samolotu, wtedy zdziwka
    >nie ma.
    >Piotr jest fanatykiem i chciałby mieć to zagwarantowane - tak się nie
    >da.

    Tak swoja droga - zobaczcie oplate za przekroczenie limitu na KK.
    Kiedys w PKO BP takowa byla.

    No i pytanie - karta nie pozwoli przekroczyc limitu, czy to klient ma
    sie pilnowac, bo to jednak mozliwe.

    J.

  • 22. Data: 2019-04-08 13:43:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Tyczka" napisał w wiadomości grup
    On Sun, 7 Apr 2019 09:04:17 +0200, J.F. wrote:

    >Nie z pustym tylko pełnym, o fakcie dowie się przy kasie. Potem już

    No fakt

    >wystarczy tylko spuścić nalane bezprawnie paliwo do pojemników*,
    >oddać i
    >pojechać z pustym bakiem do domu, miodzio.
    >* pojemniki trzeba wozić na wszelki wypadek zawsze ze sobą

    A nie powinna stacja miec na stanie ? :-)

    No ale zaraz ... tankowanie, gdy sie nie wie, czy ma sie pieniadze na
    koncie, to chyba proba wyludzenia ?
    Debet czy areszt, wybieraj sam :-)

    J.

  • 23. Data: 2019-04-09 00:03:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" a...@g...co

    > Jak jest kara za takie oświadczyny?

    : Za dokładnie te to z KK raczej kary nie ma.

    Nie ma. :) Czym innym są oświadczyny, czym innym poświadczyny...

    -=-

    "Dawid Rutkowski" 6...@g...co

    : Nie tylko - jeśli biegły, rzeczoznawca lub tłumacz,

    Nie trzeba nawet być biegłym przed sądem -- zwykłego świadka tez to obejmuje...

    W teorii -- bo w praktyce biegli mogą bredzić
    od rzeczy, co ukazuję swymi rozprawami, gdzie:

    - wyniki badań neuroobrazowych (w szczególności
    rezonansu magnetycznego) są bezwartościowe
    wobec orzeczenia/widzimisia biegłego

    i można w drugiej dekadzie XXI wieku stosować
    się do ustawowych praw, które odeszły do
    lamusa na przełomie wieków

    - woda w płucach jest rakiem/nowotworem oskrzela

    i można opierać się o ukradkiem pozyskane wyniki
    badań dokonywane ,,miernikiem kupionym w Lidlu
    za parę dych plnów''

    - plus jest minusem

    (nie o drobną zmianę okołozerową tu chadza,
    lecz o różnicę 4 (czterech) dioptrii -- debili
    tu nie ma, więc nie trzeba tłumaczyć, że te
    4 dioptrie, na dodatek w astygmatyzmie
    (niemożliwym do korygowania przez oko)
    to straszliwie dużo; niektórzy korygują
    nawet ćwierć dioptrii astygmatyzmu, natomiast
    korekcja pół dioptrii jest codzienną praktyką;
    mamy zatem co najmniej osiem działek korekcji)

    -=-

    Zauważyłem na sądowym korytarzu tuż przed rozprawą
    sądową dotycząca wypadku samochodowego, że wniosę
    o ukaranie świadka, jeśli ten będzie kłamał, na co
    dostałem odpowiedź radcy prawnego PZU, z której
    wynikało, że mogę wnosić, bo w Polsce trzeba co
    najmniej dwóch ludzi zabić, aby znaleźć się
    w więzieniu -- za jednego dostaje się tu ,,zawiasy''...

    Wypowiedź tę nagrałem -- ukradkiem, ale wiarygodnie.
    (nagranie obejmuje także rozprawę, której przebieg
    jest udokumentowany)

    -=-

    Ogólnie -- trzeba aż POświadczania nieprawdy, by
    stracić posadę prezydenta żaglowca czy innej Łodzi. ;)

    https://www.tvp.info/39214420/prezydent-lodzi-hanna-
    zdanowska-winna-poswiadczenia-nieprawdy

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Postscriptum: Lulajże ZUSuuniu, lulajże lulaj... Zdołałem faceta
    zwolnić, ale nie zdążyłem pobrać poświadczenia
    odbioru ZWUA... Ciekawe, czy ZUS zgadnie, jak to możliwe, że
    zwolniłem wczoraj z dzisiejszą datą. ;) [za słabe chłopaki
    i w ZUSie, i w grającym Santanderze -- i zabezpieczenie daty
    słabe, i zabezpieczenie płyty Santanderowej słabe... co do
    zasady -- kopiuję płytę/CD na dysk i dopiero wtedy ją (jej
    obrazek) przeglądam...]

  • 24. Data: 2019-04-09 00:18:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q8gggj$9i1$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > słabe, i zabezpieczenie płyty Santanderowej słabe... co do
    > zasady -- kopiuję płytę/CD na dysk i dopiero wtedy ją (jej

    BTW -- to kolejna wpadka z tą akurat datą. Poprzednim razem ZUS
    rozmyślał nad rozwiązaniem kilka dni, zanim mi odpowiedział...
    A co odpowiedział? -- że pole jest, ale nie trzeba go wypełniać...
    I wytłumaczył/umotywował swą odpowiedź ,,merytorycznie'', choć
    mógł uczciwie zauważyć, że tak często zmienia treści swych
    deklaracji, iż nie starcza mu czasu na zastanawianie się
    nad wszelkimi skutkami/reperkusjami tychże zmian... Zanim
    dostałem odpowiedź -- problem przeterminował się...

    Polecam film -- https://www.youtube.com/watch?v=9zdSpqVsELc

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-04-09 01:11:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Podpisywałeś i zgodziłeś się.
    > Twoja wina, że nie przeczytałeś - oświadczyłeś nieprawdę, za to
    > jest KK ;P

    Oj czepiacie się słówek :) Napisałem w sensie podpisywania
    wniosku o debet uzgodniony.

    Czy obecna technika naprawdę nie pozwala na uniknięcie opóźnień w
    spływie obciążeń?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 26. Data: 2019-04-09 01:17:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > najmniej dwóch ludzi zabić, aby znaleźć się
    > w więzieniu -- za jednego dostaje się tu ,,zawiasy''...

    Polecam film:

    https://youtu.be/UG1H7FgP_G8?t=1041
    Zbrodniarzy wprawdzie skazano na kary śmierci,
    ale zbrodniarze ci wyszli po kilku miesiącach
    a jednego z nich ułaskawił prezydent B...

    To efekt ,,wygrania'' wojny polsko-rosyjskiej 1920/1921,
    zwanej (IMO niesłusznie) wojną polsko-bolszewicką, jako
    że po stronie niepolskiej stała Rosja, nie Bolszewia,
    a i po stronie rzekomo polskiej stała ,,połowa''
    świata antyrosyjskiego czy antybolszewickiego...

    Ten (ww.) film nie opowiada o SS, lecz o bliższych zbrodniarzach...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 27. Data: 2019-04-09 08:37:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 01:12:28 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Oj czepiacie się słówek :) Napisałem w sensie podpisywania
    > wniosku o debet uzgodniony.

    O uzgodniony debet DOZWOLONY (czyli "kredyt odnawialny") nie podpisywałeś.
    Ale o uzgodniony debet NIEDOZWOLONY podpisywałeś.
    A teraz domagasz się od banku, żeby robił "if" na zmiennej, o jakiej nie wie.

    Debet niedozwolony procentowo droższy, ale kwotowo mały, więc suma kary nieduża.

    > Czy obecna technika naprawdę nie pozwala na uniknięcie opóźnień w
    > spływie obciążeń?

    Pozwala.
    Wręcz odwrotnie - dzięki możliwym opóźnieniom możesz tą kartą płacić np. w GB.
    To jest zaleta visy/mc, a nie wada.

    A jak nie chcesz tej zalety, to stosuj lokalny system EDD, w skarbonce tez masz,
    nazywa się blik.
    Tym debetu niedozwolonego nie zrobisz.
    Ale trzeba mieć smarkfon.
    Są jeszcze czeki blik, i np. taki santander pozwala je generować w ST, bez
    konieczności smarkfona - w bankomatach działa, ale przy płaceniu nie wszędzie, np.
    nie działa w biletomatach w autobusach w DC.
    I nie miej pretensji, że blikiem zapłavisz w mniejszej liczbie miejsc niż visą/mc.
    I że nie zapłacisz poza Polską ;P