  • 11. Data: 2003-08-06 11:08:07
    Temat: Re: PKO BP - przelew zrealizowany, a błędny numer konta
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Jarosław Łysio napisał:

    > ZTCW, było jakiś czas temu na grupie, że chyba już powprowadzali te nowe
    > numery i jednocześnie ich (Pekao SA) system nie przyjmuje nowych, więc
    > przelewy wracają.

    Potwierdzam, ja dostalem poczta nowy nr od Pekao, w zeszlym tygodniu
    zrobilem przelew z mBanku a w poniedzialek wrocil z dodanym "BLEDNY
    FORMAT RACHUNKU" w tytule przelewu.

    Miko

  • 12. Data: 2003-08-06 15:46:47
    Temat: Re: Pekao SA - przelew zreali
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Wojtek napisał:

    | nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć - dziękuje bardzo za pomoc

    Nie ma za co ;-))

    Wg moich obliczeń i domysłów nr konta:
    12401431-7515934-2700-411112-001-0000
    po przetłumaczeniu wygląda tak:
    85 1240 1431 0000 0000 0751 5934
    Jeśli wiesz już od pani z banku jaki jest ten numer po nowemu,
    to proszę potwierdzić/zaprzeczyć moim domysłom i obliczeniom.

    Pozdr.,