  • 11. Data: 2019-12-01 23:49:11
    Temat: Re: PE: trzech na czterech obywateli eurolandu uważa, że euro jest dobre dla UE
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-01 o 21:00, J.F. pisze:

    > No nie.
    >
    > 2019 - frekwencja 61.74%, PiS zdobyl 8.05 mln glosow - 43.6% oddanych
    >
    > 2015 - frekwencja 50.92%, PiS zdobyl 5.71 mln glosow - 37.6% oddanych.
    >
    > Wiec tu akurat widze wyrazna wine Tuska :-)

    Ciekawa jestem ile ludzi zagłosuje na Hołownię, który startuje na
    prezydenta.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-12-02 08:14:21
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > Sukces PiSu polega nie na tym, że większość na nich głosuje. Polega na
    > tym, że mają żelazny elektorat, zaś pozostałych przekonali, że nie warto

    A dopuszczasz do siebie myśl że to przez Schetynę i jego nieudacznictwo
    nie skonsolidował i nie dał odporu pisowskiej nawale?
    Tusk by to wygrał. Takie są fakty

    Jeśli ta większość która nie chodzi na wybory nie potrafi się chwycić za
    jaja to możliwości są dwie:
    - albo mają małe te jaja i lepiej niech nic nie robią dla ojczyzny,
    państwa, świata... bo jeszcze coś bardziej spierdolą.
    - albo widzą co się dzieje i normalne funkcjonowanie tej kulawej
    demokracji nie robi na nich wrażenia. Ten ustrój jest taki głupi i TAK
    MA. Raz SLD u władzy i zawłaszczanie, Raz PO u władzy i zawłaszczanie,
    Raz PiS u władzy i zawłaszczanie.

    Wybieraj

  • 13. Data: 2019-12-02 08:18:23
    Od: z <...@...pl>

    Już się nie mogę doczekać kto pierwszy po nim pojedzie.

    Komuniści, dogorywająca wataha PO, na fali wznoszącej Konfederacja czy
    gdzieś tam z rogu sali PiS...?

    To będzie ciekawe. Może rozdrobni/rozjuszy opozycję jeszcze bardziej i
    nie będzie drugiej tury? ;-)

  • 14. Data: 2019-12-02 20:27:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Dec 2019 08:14:21 +0100, z napisał(a):

    > A dopuszczasz do siebie myśl że to przez Schetynę i jego nieudacznictwo
    > nie skonsolidował i nie dał odporu pisowskiej nawale?
    > Tusk by to wygrał. Takie są fakty

    No nie wiem, nie wiem - ja bym tam na niego trzeci raz nie zaglosowal.

    Poza tym Tusk mial szanse wygrac kolejne wybory, ale jak to okresla
    tvpis - "tchorzliwie zrejterowal".

    J.