  • 1. Data: 2015-08-03 10:53:09
    Temat: Orange Finanse moneyback
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może dostał zwrot za płatności naklejką zbliżeniową? Konto
    zakładałem jakoś pod koniec roku, płaciłem naklejką od stycznia do dziś,
    opłacałem fakturę Orange i nic nie dostałem a chyba mieli oddać w
    siódmym miesiącu.

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2015-08-03 20:36:32
    Temat: Re: Orange Finanse moneyback
    Od: Pit <k...@c...com>

    W dniu 03.08.2015 o 10:53, Marcin P. pisze:
> [...]
    > zakładałem jakoś pod koniec roku, płaciłem naklejką od stycznia do dziś,
    > opłacałem fakturę Orange i nic nie dostałem a chyba mieli oddać w

    Tak, dostałem.

    Pit

  • 3. Data: 2015-08-04 11:11:21
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-03 o 20:36, Pit pisze:

    > Tak, dostałem.
    >
    > Pit

    Dzwoniłem i podobno w ósmym miesiącu wypłacają, czyli w moim przypadku
    do końca sierpnia.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2015-08-06 22:39:39
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-04 o 11:11, Marcin P. pisze:

    > Dzwoniłem i podobno w ósmym miesiącu wypłacają, czyli w moim przypadku
    > do końca sierpnia.

    Dzisiaj dali.

    --
    Marcin