  • 1. Data: 2015-06-25 09:52:40
    Temat: Opłata za przyjęcie przelewu walutowego
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Witam. Czy któryś z banków pobiera takową wypłatę. Chodzi mi o standardowy przelew na
    niedużą kwotę (do kilku tys.) w EUR/USD/CHF.

  • 2. Data: 2015-06-25 10:07:43
    Temat: Re: Opłata za przyjęcie przelewu walutowego
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 09:52:41 UTC+2 użytkownik jakdorobic.com napisał:
    > Witam. Czy któryś z banków pobiera takową wypłatę. Chodzi mi o standardowy przelew
    na niedużą kwotę (do kilku tys.) w EUR/USD/CHF.

    PS takie info znalazłem na walutomacie, dlatego pytam

  • 3. Data: 2015-06-25 22:05:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 09:52, jakdorobic.com pisze:
    > Witam. Czy któryś z banków pobiera takową wypłatę. Chodzi mi o standardowy przelew
    na niedużą kwotę (do kilku tys.) w EUR/USD/CHF.

    kiedyś w DB policzyli mi za przyjęcie przelewu w CHF

    w EUR masz SEPA więc się nie płaci (w bankach, które obsługują ten
    system), w pozostałych musisz sprawdzić TOiP

    --
    pozdrawiam
    RobertS