  • 1. Data: 2019-06-02 22:46:31
    Temat: Opłata za kartę walutową t-mobile
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Coś się zmieniło w cenniku banku T-mobile? 31 maja zabrali mi z
    karty walutowej równowartość 10,00 zł jako opłatę za kartę. W opisie
    figuruje to jako "Wznowienie karty debetowej" i "Pobranie opłaty
    okresowej". Karta jest w środku okresu ważności.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2019-06-03 22:11:42
    Temat: Re: Opłata za kartę walutową t-mobile
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 02.06.2019 o 22:46, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > walutowej równowartość 10,00 zł jako opłatę za kartę. W opisie figuruje
    > to jako "Wznowienie karty debetowej" i "Pobranie opłaty okresowej".

    Sprawdziłem na swoim rachunku - nic mi za kartę nie zabrali. :)