    From: "Kocanka" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ogromny problem - BZWBK!
    Date: Sat, 2 Feb 2002 22:29:12 +0100

    Witam Grupowiczow,
    Od piatku praktycznie we wszystkich bankomatach i niektorych
    oddzialch nie dzialaja zande uslugi elektroniczne - wiem z doswiadczenia
    i z informacji zdobytych na stronie w/w banku.
    Wczym problem? Ano w tym, ze przebieglam sie po Wroclawiu
    w celu odnalezienia sprawnego bankomatu..
    Niestety w pierwszym (wygladajacym na sprawny) bankomacie
    probowalam wyplacic pieniadze.
    Po okolo 3 min bankomat odpowiedzial mi, ze nie moze dokonac
    wyplaty, zapytal czy chce wykonac inna czynnosc i na moja odpowiedz,
    ze nie - oddal karte.
    Nic w tym dziwnego, ale na moim koncie widnieje dokonana wyplata
    (zaksiegowana) na taka kwote...
    Nie "wisi" zadna autoryzacja tylko widnieje wyplata!
    Dodam, iz nikt po mnie, ani przede mna nie mogl wybrac pieniedzy
    (stalam obok wraz z kolezanka), poniewaz czekalam na tzw. cud
    przypatrujac sie probom wyplat innych .
    Co mam w takiej sytuacji zrobic?
    Moze ktos mial juz taka sytuacje?

    --