  • 1. Data: 2003-11-27 19:28:33
    Temat: Od 24 listopada br. rachunek SUPERKONTO zostaje odmiejcowiony.
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    http://www.pkobp.pl/herold/_super.xml?id=1

    Do propozycji uatrakcyjniających ofertę należy również poszerzenie
    funkcjonalności rachunków z grupy SUPERKONTO. Od 24 listopada br. rachunek
    SUPERKONTO zostaje odmiejcowiony. Oznacza to, że każdy klient może w dowolnej
    placówce banku dokonywać przelewów, otwierać i modyfikować zlecenia stałe oraz
    likwidować lokaty, a uzyskane tą drogą środki przelewać na swój rachunek bądź
    wypłacać w gotówce.

    Ja w to nie mogę uwierzyć;)))

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2003-11-28 01:14:43
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> napisał w wiadomości
    > Przydałoby się żeby jeszcze udostępnili podgląd na rachunki (nawet bez
    > operacji) - są już takie możliwości i nie wiem dlaczego nie chcą tego
    uruchomić
    > *** blad ***

    Przynajmniej w bankomacie mogliby umożliwić sprawdzanie stanu konta.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-11-28 07:51:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak"
    > Do propozycji uatrakcyjniających ofertę należy również poszerzenie
    > funkcjonalności rachunków z grupy SUPERKONTO. Od 24 listopada br. rachunek
    > SUPERKONTO zostaje odmiejcowiony. (...)
    > Ja w to nie mogę uwierzyć;)))

    ja podpisywałem, ze chce mieć umiejscowione konto - jak odmiejscowili to bede
    reklamował bo chce go miec w jednym miejscu.