  • 1. Data: 2016-04-14 14:29:29
    Temat: Obligacje Alior
    Od: forall <N...@s...info>

    Ktoś się zapisuje :)? Warto :)?

  • 2. Data: 2016-04-14 15:13:46
    Temat: Re: Obligacje Alior
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 04/14/2016 09:29 PM, forall wrote:
    > Ktoś się zapisuje :)? Warto :)?

    Jak ma się wolną gotówkę, której nie ma się na co wydać - to wydaje mi
    się, że warto:

    - oprocentowanie to 5%, z grubsza 2x więcej niż depozyty teraz (nawet
    jak WIBOR 6M spadnie o 0.25%, to i tak będzie 4.75%)

    - za plecami Aliora stoi PZU, za którego plecami stoi Skarb Państwa -
    czyli raczej to nie padnie

    - *chyba* nie ma prowizji za kupno tych obligacji

    - obligacje Aliora na Catalyst (dwie serie) są notowane w okolicach 102%
    - więc istnieje szansa na sprzedaż ich z zyskiem przez terminem wykupu
    (chociaż z płynnością to tam różnie)

    W związku z powyższym popyt pewnie będzie spory, więc jak ktoś się chce
    decydować - to za dużo czasu nie ma.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2016-04-15 08:08:28
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 04/14/2016 10:13 PM, Tomasz Chmielewski wrote:

> [...]
    > (chociaż z płynnością to tam różnie)
    >

    > W związku z powyższym popyt pewnie będzie spory, więc jak ktoś się chce

    Wykrakałem :)

    http://pulsinwestora.pb.pl/4430068,65764,obligacje-a
    liora-to-hit

    Pół dnia wystarczyło, by rynek wchłonął obligacje Alior Banku o
    wartości 150 mln zł.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com