  • 1. Data: 2020-02-11 01:48:07
    Temat: Obdzieranie skóry...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ostatecznie odstąpiłem na czas (po południu 08 lutego)
    od Assistance Opony, gdyż Assistance Midi dołączane do
    OC gratisowo daje mi pomoc także w wypadku uszkodzenia
    opon, choć z pewnymi ograniczeniami -- praktycznie owe
    ograniczenia nie są istotne. (300 pln na zdarzenie; 75
    km holowania...)

    Axa, widząc zapewne me rozterki, ;) jeszcze mocniej
    obniżyło składkę, abym uznał, że nie tylko nie
    zapłaciłem jakoś okazyjnie mało -- czyli podejrzanie
    mało, ale... aż przepłaciłem... ;)

    Wczorajsze wyliczenie ukazało składkę o 3 groszy za
    dzień niższą niż ta, która ostatecznie zapłaciłem.

    Jeśli Nowy zawierający powoła się na nr polisy Axy -- otrzyma
    chyba 50 pln zniżki. (od chyba skrajnie niskich cen OC i dobrego
    Assistance Midi dodawanego gratisowo nawet do staruszków)

    Na razie Axę polecam z czystym sercem. :)

    OC+Assistance za równowartość niespełna 3 par butów Reeboka,
    które niedawno kupiłem? Kupiłem 2 pary. Wkrótce lato -- buty
    przydadzą się, jeżeli dożyję... Na razie nie miałem czasu na
    dobre obejrzenie tychże butów -- mam jeszcze parę tygodni na
    (sytuacyjny?) zwrot... I trochę czasu na zapłacenie... ;)

    Lubię kupowanie z możliwością odstępowania od kupna.

    -=-

    Przed 3 laty zapłaciłem za OC ponad 3 razy więcej niż teraz...
    Tamtego pamiętnego ;) roku straciłem bardzo dużo forsy, ale
    oszczędziłem tak zwany dach nad głową... [dach i ściany,
    a nawet podłogę...] Straty sypały się z wielu stron...
    [nawet Virgin kłócił się zemną o numer telefonu, gdy
    dosłownie w tle tej kłótni traciłem swe mieszkanie]

    Tu składam podziękowanie pewnemu doradcy internetowemu (jego
    twarz obrodzoną ;) pamiętam -- niewiele więcej) opowiadającemu
    o magii wykładniczej itp... Tacy ludzie jak on nakłonili mnie
    do oszczędzania -- banki i galerie handlowe pomogły, przez co
    nie poszedłem wtedy z torbami za nie moje grzechy...

    Raczej długo będę pamiętał kontrast:
    - stawki Axa czy Axa via mBank
    kontra
    - stawki reszty świata...

    Wielu speców dzwoniło do mnie przed laty, zarzekając się, że
    składka tańsza niż trzykrotność obecnej stawki NIE JEST MOŻLIWA!
    Allianz w ogóle przegiął ;) tak zwaną... Stawkę?... Proponując
    mi ponad 13 kpln...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2020-02-11 02:00:23
    Temat: Re: Obdzieranie skóry...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e41f9db$0$545$6...@n...neostrada.pl

    > [nawet Virgin kłócił się zemną o numer telefonu, gdy
    > dosłownie w tle tej kłótni traciłem swe mieszkanie]

    [myśli też trzeba mieć czyste!
    + nawet Virgin kłócił się ze mną o numer telefonu, gdy
    > dosłownie w tle tej kłótni traciłem swe mieszkanie]

    3 lata temu [tamtej i tamtemu?] zapłaciłem ponad
    1200 pln na rzecz Aviva...

    Wcześniejsze roczne składki internetowe mego OC w Allianz
    od kilkunastu lat (pomijając nieinternetowe pakiety)
    to ~1 złotówki dziennie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2020-02-14 00:47:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e41f9db$0$545$6...@n...neostrada.pl

    > Ostatecznie odstąpiłem na czas (po południu 08 lutego)

    Szmal zwrócili, obiecali poprawę logowania -- logować się nie mogę nadal...

    > OC+Assistance za równowartość niespełna 3 par butów Reeboka,

    Jedna para pary to koszt połowy połowy dwójkowego tysiąca...
    [czyli 1 but to szesnastkowo_1/10 z dziesiętnego_2^10]
    Skóra powlekana...

    [buty trzeba ponoć qpować do pary... obie pary już obejrzałem
    i obnosiłem po mieszkaniu... mam podejrzenia (być może
    niesłuszne) że jeden but był już przez kogoś mierzony?...
    metki na razie przygotowane do ponownego założenia tak,
    by widać było, że nie były ;) zdejmowane -- zwykle tak
    rozmetkowuję... jeśli nie znajdę taniej -- chyba zostawię...
    to buty letnie, choć obejmujące kostki, więc raczej nie
    stanieją zbyt szybko... takie chciałem kupić -- IMO są
    doskonałe do łażenia po lesie, wśród traw, gdzie grzeją
    się zakleszczające się pająki... jeden jakby lekko uwierał,
    ale gdy porównałem owe uwieranie z uwieraniem innych (starszych)
    butów -- okazało się, że te inne uwierają znacznie mocniej, co
    nie przeszkadza, póki człek nie rozmyśla zbyt intensywnie ;)
    o tymże rzekomym uwieraniu... dobre buty trzymają się swego
    właściciela i nie są wyczuwalne podczas noszenia...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2020-02-25 01:52:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e45e018$0$553$6...@n...neostrada.pl

    > Szmal zwrócili, obiecali poprawę logowania -- logować się nie mogę nadal...

    Stał się cud -- zalogowałem się!!

    > Jedna para pary to koszt połowy połowy dwójkowego tysiąca...
    > [czyli 1 but to szesnastkowo_1/10 z dziesiętnego_2^10]
    > Skóra powlekana...

    256 pln za 4 buty -- dostałem refundację, ;) przez co te
    4 buty kosztowwały mnie 56 pln, czyli parka -- 28 złotych...
    https://50style.pl/reebok-royal-complete-3-mid-meski
    e-buty-lifestyle-czarny-eh0074

    Nie mam zniżek na to OC :) kosztujące 376 pln za rok;
    kilka dni później było już 365 pln, czyli niespełna
    100 groszy dziennie, jako że 2020 r. jest przestępczy. ;)

    https://www.axadirect.pl/quote/start <-- polecam
    na razie z czystym sercem [czyszczonym płynami do
    u_draż_niania dysz? -- po co drażnić tę nianię?]

    Bardzo to przykre -- płacenie za OC makabrycznie
    wysokie i oglądanie oświęcimskich berezyn...

    376 była ceną z 15% opustem; z 20% była o 72 pln
    wyższa -- mam snapy, nie pomyliłem się.

    --