  • 41. Data: 2018-11-09 21:19:16
    Temat: Re: [OT] Poczta Polska i XXI wiek
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Żeby dyskusja miała sens, przykłady nie powinny być "tylko takie", czyli z d4, a
    odnoszące się do tematu.
    > Kto bowiem w dzisiejszych czasach robi przelewy na poczcie?
    > Choć kto wie, może są i takie żwawe dziadki, co pornhub tak, ale banku nie ;P

    "300 zł, na konto Izby Wytrzeźwień za pobyt 5 listopada 2018, od Janusza
    Januszowicza".

    Lepiej? :-)

    --
    P.
    (e-mail z nagłówka chwilowo jest nieaktualny)

  • 42. Data: 2018-12-26 11:26:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Co, jeśli ma zwolnienie lekarskie? ;)

    Nic nie mowili w telewizji o strajku listonoszy... jeszcze... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 43. Data: 2018-12-26 11:26:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Widze maly niuans - "a co bedzie, jak listonosz panu jutro pieniadze
    > zaniesie i pan wezmie drugi raz" ?

    Onim aja teraz wszystko w postaci elektronicznej. Chodza przeciez z
    tabletami nowymi (notabene zaskakujaco duzymi w kontekscie miniaturyzacji
    takich urzadzen przenosnych, kurierskich)

    Wiec jak odiberzesz na poczcie to jemu na tym tablecie powinno sie od
    razu pokazać ze juz wydano.

    Ale... w sumie co to klienta obchodzi... Jak im to nie działa (chocxiaz
    mysle ze działa) to niech dzwonia do siebie z informacją.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 44. Data: 2018-12-26 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wiem skąd wzięło się przekonanie, że w aptece są lepsze
    > prezerwatywy :)

    Takie legendy (?)
    Dzis jest program 500+, kiedys był program kioskarz+ czyli legendarny
    dziadzio dziurkujacy prezerwatywy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 45. Data: 2018-12-26 13:59:18
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2018-12-26 12:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Takie legendy (?)
    > Dzis jest program 500+, kiedys był program kioskarz+ czyli legendarny
    > dziadzio dziurkujacy prezerwatywy :)

    Rozumiem, że "dziadzio" to przejaw pp? ;-)
    Bo zdecydowanie była to "babcia"...

    witrak()