  • 1. Data: 2002-01-08 14:05:35
    Temat: Nowe "udogodnienia" w PKO BP
    Od: "Jan Kowalski" <d...@k...chip.pl>

    Od początku roku 2002 nie można dokonać w PKO BP wpłaty gotówki lub dokonać
    przelewu na wydrukowanym na drukarce komputerowej "POLECENIU PRZELEWU/WPŁATA
    GOTÓWKOWA".

    Obowiązująca obecnie procedura wymaga ręcznego (lub na maszynie do pisania)
    wypełnienia "formularza standardowego" (jak mi powiedziała panienka z
    okienka).

    Pekaowski usprawniacz nie dostrzegł, że maszyna do pisania - to zabytek
    nawet w naszym zacofanym kraju.

    Przypuszczam, że przy takiej trosce o wygodę klientów zostaną tylko z
    seniorami z Polsko-Niemieckiego Pojednania, ale czy na długo?
    A może tak jest tylko w "moim" oddziale?
    Jan

  • 2. Data: 2002-01-08 14:09:04
    Temat: Re: Nowe "udogodnienia" w PKO BP
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Od początku roku 2002 nie można dokonać w PKO BP wpłaty  gotówki lub dokonać
    > Przypuszczam, że przy takiej trosce o wygodę klientów zostaną tylko z
    > seniorami z Polsko-Niemieckiego Pojednania, ale czy na długo?

    [b]To niech jeszcze zostaną do sierpnia 2004 roku - niech tylko mi wypłacą moją
    rekompensatę "budżetówkową", a potem to może ich trafić belka... ;-)

    Pozdrawiam,
    PunTomas

  • 3. Data: 2002-01-08 14:16:40
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <d...@k...chip.pl>
    napisał w wiadomości
    > Od początku roku 2002 nie można dokonać w PKO BP
    wpłaty gotówki lub dokonać
    > przelewu na wydrukowanym na drukarce
    komputerowej "POLECENIU PRZELEWU/WPŁATA
    > GOTÓWKOWA".

    Mozna, tylko kasuja za to 50% drożej

    > Obowiązująca obecnie procedura wymaga ręcznego
    (lub na maszynie do pisania)
    > wypełnienia "formularza standardowego" (jak mi
    powiedziała panienka z
    > okienka).

    W mojej obecności, jakiejś starszej księgowej
    niedysponentka poradziła aby progrmista zmienił
    jej formularz wydruku na zbliżony do
    obowiązujacego (widac może byc black&white ?)

    > Pekaowski usprawniacz nie dostrzegł, że maszyna
    do pisania - to zabytek
    > nawet w naszym zacofanym kraju.

    Może nadmiar klientów ?

    > Przypuszczam, że przy takiej trosce o wygodę
    klientów zostaną tylko z
    > seniorami z Polsko-Niemieckiego Pojednania, ale
    czy na długo?
    > A może tak jest tylko w "moim" oddziale?

    W innych moze być rożnie bo maja chyba jakiś
    stopien swobody w decyzjach jak i ustalaniu opłat

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-08 14:27:23
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > [b]To niech jeszcze zostaną do sierpnia 2004 roku - niech tylko mi wypłacą
    moją
    > rekompensatę "budżetówkową", a potem to może ich trafić belka... ;-)

    Lepiej żeby ich nic nie trafiało, bo jak popłynie PKO BP to poprzez BFG
    popłynąć może też parę pomniejszych podmiotów.

    Rafał