  • 1. Data: 2023-01-19 01:20:21
    Temat: Nowa wojna na ChoryMzoncie...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    https://tvn24.pl/swiat/tajwan-szef-msz-inwazja-chin-
    coraz-bardziej-prawdopodobna-mowi-o-mozliwej-dacie-6
    637119

    Formoza ponoć jest dobrze ufortyfikowana naturalnie od strony lądu,
    dlatego Chińczycy z Tajpej mogą długo bronić się przed kontynentalnymi
    Mandżurami... Zanim padną -- nadejść ma osiecz, dlatego wyniszczająca
    wojna może ciągnąć się (jak na Ukrainie) latami... Mandżurowie z Pekinu
    mają teraz demograficzny problem -- dziesięcioleciami mordowali
    dziewczynki, więc obecnie brak im potencjalnych rodzicielek...

    Teraz to dopiero będzie wojenna inflacja!!!

    Tradycyjnie łączy się europejski konflikt z azjatyckim:
    - Węgry i Korea
    - Czechosłowacja i Wietnam
    - Ukraina i Tajwan

    Do tego dołączy się koreańskie zmaganie?...

    Chiny, Korea, Iran i Syria, Rosja...

    Być może zakupione przez MBłaszczaka czołgi i haubice nigdy nie opuszczą
    koreańskiej ziemi -- lecz na miejscu zostaną obsadzone polskimi załogami...

    -=-

    W ciekawych czasach przyszło nam żyć...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 2. Data: 2023-01-19 18:04:15
    Temat: Re: Nowa wojna na ChoryMzoncie...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tqa2c5$eql$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Nowa wojna na ChoryMzoncie

    Wszystko przez chciwość.

    Chiny chcą zagarnąć fabryki półprzewodników
    żeby skonstruować lepsze bronie i bardziej fikać USA.

    Chińczyk to nie człowiek, to rój.
    Robotnicy i zołnierze.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2023-01-20 04:27:37
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 sty 2023 o 18:04, PiteR pisze:

    > Chiny chcą zagarnąć fabryki półprzewodników

    Niezupełnie.

    > żeby skonstruować lepsze bronie i bardziej fikać USA.

    Mandżurowie ;) z Pekinu wmawiają Chińczykom ułomność. Twierdzą, że
    Amerykanie czy zachodni Europejczycy mają inną psychiczną konstrukcję
    niż rodowici Chińczycy, dlatego innostrańcy mogą żyć na wolności, do
    czego Chińczycy nie są uzdolnieni niejako biologicznie... Chińczyk ma
    wierzyć w dobroć władzy -- ,,uciskającej'' swych poddanych tak, jak
    ,,uciska'' sowę (czy papugę) człowiek...

    Buntujesz się, będąc psem na smyczy? -- nie. Wiesz, że jesteś
    kochany, że smycz chroni Cię, że człowiek (Twój cudowny opiekun)
    kocha Cię, że na wolności zdechniesz z głodu bądź zimna albo
    zostaniesz rozszarpany przez dzikie koty... ;)

    Jeśli istnieje wolny Tajwan z rodowitymi (biologicznymi) Chińczykami
    na pokładzie ;) -- nie można skutecznie wmawiać konieczności
    niewolenia Chińczyków...

    Tajwańczyk przeczy (; narracji ;) Pekinu!!!

    -=-
    Pekin to >>północna stolica<< czy jakoś tak -- północ to Mandżuria;
    Mandżurowie podbijali Chińczyków, czyniąc tychże swymi niewolnikami.
    Niby rozpłynęli się, ale w istocie po licznych wojnach (w tym także
    domowej -- przeciwko nacjonalistom Kaj-szeka) ich wojska zasiliły
    komunistyczne ugrupowania i Mandżurowie narzucili komuchom swój
    sposób życia... Nankin to >>południowa stolica<< nacjonalistów...
    Japończycy dokonali tam masakry -- kiedyś rzuciłem link do filmu...
    -=-

    Podobnież z Ukrainą -- wolna (demokratyczna, prozachodnia) Ukraina
    zagraża Kremlowi.

    -=-

    Ani ziemi nie brakuje Putinowcom, ani naturalnych bogactw -- ale
    nie można zniewolić Rusinów bez złamania oporu Ukraińców -- niby
    też Rusinów...

    Pekin ma wszystkiego w bród -- ale wolni Chińczycy na Formozie
    zagrażają MENTALNIE władzy Mandżurów nad Chińczykami...

    W istocie i Ukraińcy są takimi sobie Rusinami, i Moskale...
    Ruś Kijowska była co najmniej dwakroć najeżdżana przez Mongołów
    Złotej Ordy -- drugim razem Mongołowie zgładzili tamtejszą cywilizację.
    Ukraina to teraz konglomerat Moskali i dawnych Ukraińców a ci dawni
    w znacznej mierze byli renegatami i banitami Rzeczypospolitej, nie
    zaś potomkami poddanych Rurykowiczów...

    Moskwa poddała się Mongołom, słynny Aleksander Newski w istocie
    zwyczajnie złożył hołd Mongołom, dzięki czemu przewędrował do
    historii jako wielki zwycięzca itd... Złota Orda niby upadła,
    niby Moskale podbili Kazań i pognali na wschód, by ustanowić
    WładyWastok -- czyli władzę nad Wschodem, ale (jak czasami
    bywa) pokonani (koczownicy, stepowcy) narzucili swą mentalność
    chrześcijańskim zwycięzcom... (narzucili, lub choćby złamali
    ruskie chrześcijaństwo swą religią)

    Moskwa (państwo) z uwagi na niezbyt rozsądnie prowadzone wojny
    (rzekomo w obronie chrześcijaństwa) stała się konglomeratem
    chrześcijaństwa i wschodnich wierzeń okołookultystycznych
    a na początku ubw. (w efekcie licznych rewolucji i domowej
    wojny) mentalność wschodnich ludów uwypukliła się, przez co
    teraz Moskale mogą być postrzegani jako quasi-chrześcijanie
    toczeni mongolską mentalnością, nie zaś jako potomkowie
    cywilizowanych ;) Rurykowiczów...

    Założyciel Moskwy (zarazem i miasta, i państwa) dostał przydomek
    Dołgoruki -- gdyż z natury swej był zaborczy, tj. uważał, że mu się
    po prostu należy, ;) przez co jego potomkowie byli dość łatwym łupem
    (od strony mentalności -- z uwagi na słaby moralny kręgosłup) dla
    okołookultystów Złotej Ordy...

    -=-

    Trochę mnie nużą te opowieści, albowiem wg mnie odkrywam setny raz
    Amerykę, ale może istotnie nie każden ;) pojmuje, że ani Putinowi
    nie zależy na ukraińskiej ziemi, ani Chińczykom nie zależy na
    malutkiej Formozie...

    Ogólnie KAŻDA wojna prowadzona jest w obronie własnej osobowości.
    Dobra materialne nie są aż tak istotne, choć być może najłatwiej
    je dostrzec pośród pogorzelisk... ;)

    Wojna bywa pułapką -- nierzadko przegrasz, jeśli zabijesz przeciwnika...
    [Jezioro Łabędzie Czajkowskiego -- Czarownika nie można zabić]

    -=-

    Wyobraź sobie żyda/Żyda -- mordującego z zemsty miliony Niemców...
    (oko za oko, łokieć za łokieć itd...) Żydy wygrały wojnę dopiero
    wówczas, gdy wyzbyły się hitlerowsko-himlerowskich metod...

    Takoż z Niemcami -- gdy po złamaniu berlińskiego muru rosyjskie miasta
    dosłownie przymierały głodem, Niemcy wysłali Moskalom zapasy żywności
    zgromadzone na wszelki wypadek po blokadzie Berlina 48-49...

    Gdyby Żydy wymordowały miliony Niemców -- staliby się hitlerowcami!
    Nie wygraliby, lecz mentalnie przegrali -- zatriumfowałby hitleryzm...

    Ukrainiec na moskiewskim tronie, Nikita Chruszczow odbrązowił Stalina.
    Zanim umarł, został odsunięty od władzy przez swych poddanych... Nie
    tylko nie przegrał tym odsunięciem, ale wręcz przeciwnie -- wygrał,
    gdyż taki był cel jego pierestrojki!!! Miał nauczyć radzieckich
    ludziei: odwagi, myślenia, podejmowania decyzji itd... Nauczył,
    a odsunięcie od władzy potraktował jako celująco zdany egzamin
    swych uczniów...

    -=-

    Kontynentalny Chińczyk będzie buntował się przeciwko Madżurom, widząc
    swych wolnych pobratymców na Formozie. Takoż z Moskalami, choć rzecz
    jasna ani Chiny nie są zhomogenizowane, ani Rosja...

    -=-

    Może inaczej...

    Moskal nie dlatego bije Ukraińca, by coś zabrać, ale
    dlatego, by pić ruski kwas i swobodnie

    wrażliwym odradzam kontynuację czytania

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    srać do dołka, zamiast do kibla...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 4. Data: 2023-01-20 05:12:31
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 20 sty 2023 o 04:27, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Moskal nie dlatego bije Ukraińca, by coś zabrać, ale

    + Moskal nie dlatego bije Ukraińca, by coś (sedes czy pralkę) pozyskać

    Jeśli nawet zabierze pralkę czy sedes -- to zabierze, by
    - Ukrainiec nie miał,
    nie zaś dlatego, by
    - mieć u siebie...

    To jak z pseudodobroczynieniem.

    Jestem ,,proszony'' o datki i jednocześnie blokowany od strony
    zarabiania. (pracować mogę -- obym nie zarabiał!) Niby sprzeczne
    działania!?! Chcesz wydoić krowę? -- najpierw nakarm ją, pozwól
    jej, by wyprodukowała mleko?...

    Otóż nie!!! To spójne działania. Albowiem celem nie jest pozyskanie
    dóbr. Celem (pośrednim) jest pozbawienie mnie moich dóbr. Końcowym
    celem jest zniewolenie mnie.

    daj na tacę i nie zarabiaj --> stań się moim niewolnikiem

    Nie chwycisz się byle jakiej pracy, będąc bogatym, dlatego trzeba Cię
    doprowadzić do nędzy, byś z radością przyjął najmarniejszą (nierzadko
    upokarzającą) pracę dająca Ci kęs chleba warunkujący biologiczne
    przetrwanie...

    -=-

    Skąd my to:

    tyle wolności, ile własności

    znamy? :)

    -=-

    Wiesz, dlaczego dostałem przydomek QuasiModo? (nie każden wie, że taki
    miałem -- wśród licznych innych mych ,,imion'') Nie dlatego, że jestem
    (czy bylem) garbaty lub pokraczny, ale dlatego, że Quasimodo był
    ,,niewdzięcznym'' wychowankiem rzymskokatolickiego duchownego...
    Problem w tym, że to imię przyklejone zostało mi przed
    zrzuceniem mojego ;) Frolla...

    -=-

    Wracając na Formozę czy Krym -- Mandżurowie i Mongołowie boją się
    wolności, dlatego decydują się na wyniszczającą wojnę... To wojna
    zachodniego świata monoteizmu przeciwko religiom zdecydowanie niżej
    stojącym w cywilizowanym świecie? Niezupełnie -- Indie (odgrodzone
    od północy górami) i Chiny (odgradzane różnie -- choćby i wielkim
    murem) dorobiły się własnych cywilizacji...

    Gdy Hindus niekoniecznie może zabić nawet zwierzę,
    Mongoł może kosić ludzi jak my kosimy trawę...

    Widzisz coś złego w koszeniu trawy? -- raczej nie...
    Tak niektóre ;) ludy mają prawo do mordowania ludzkich mas,
    jak my (chrześcijanie) mamy prawo do ścinania trawy czy drzew...

    -=-

    Nasza cywilizacja dosłownie stanowi zagrożenie naszym sąsiadom.
    Padłaby Ukraina, padłaby Białoruś i krok po kroku Moskale traciliby
    swoją (de facto -- cudzą) mentalność, swoją osobowość, swoją duszę...

    Nie chcąc pogodzić się z tak straszną stratą -- Moskwa rozpętała wojnę...

    Nie dlatego masy ,,Rosjan'' nie mają w mieszkaniach wody, że woda
    kosztuje -- bo Rosja jest piekielnie bogata, ale dlatego, że
    najchętniej ci ludzie wróciliby do namiotów i żyliby
    ,,w zgodzie z naturą''... ;)

    -=-

    Problem generała Felicjana Sławoja-Składkowskiego i jego sławojek...

    Stalin żył w pałacach, ale podczas snu przykrywał się płaszczem...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 5. Data: 2023-01-20 05:38:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tqd4bf$1kjo$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Moskale traciliby swoją (de facto -- cudzą) mentalność, swoją
    > osobowość, swoją duszę...

    hahaha no tak