  • 11. Data: 2018-11-07 20:26:36
    Temat: Re: Nietypowe warunki zaprezentowania kont AliorBanku.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >przedstawi ofertę. A tu pani nagle chce ode mnie datę urodzenia!
    >Takie podobno są procedury bankowe i ona musi się do nich stosować.
    >Nie dała sobie wytłumaczyć, że coś jej się pozajączkowało, że do
    >prezentowania zalet kont Alirowych nie potrzebuje znać wszystkich
    >danych rozmówcy. Ale nic nie docierało, zakończyliśmy rozmowę.
    >Wydaje mi się, że coraz głupszych zatrudniają w bankowych centrach
    >telefonicznych. A może się mylę, może faktycznie konta bankowe Alior
    >ma teraz takie tajemnicze, że informować o nich można tylko zaufanych

    Oczywiscie ze ci sie wydaje. Przeciez to nie pani w centrum decyduje,
    tylko jakis dyrektor z banku decyduje, ze tak ma byc.

    I Alior nie jest wyjatkiem - Idea od lat tak dziala.
    Dzwoni ktos z komorki i chce zeby mu podac rozne dane.

    Zna ktos numer do prezesa ? Zadzwonie i wypytam :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-11-08 08:10:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Akarm napisał(a) :

> [...]
    ofertę "Akarmowi", którego skądś znają, i chcieli się przekonać, że to naprawdę Ty,
    czy też był to telefon pod losowo wybrany numer - i przy okazji phishing danych?

    > Dzwonili do mnie.
    > Kiedyś (do czasu Sync) miałem tam konto.

    Himilsbach w akcie chrztu ;) ?

    > Nie mogłem, telemarketerka chciała sprawdzić, czy to naprawdę ja.
    > A 31 listopada, to nic nadzwyczajnego dla obecnego Sejmu:
    > https://twitter.com/MJanyska/status/1058266473838206
    976/photo/1

    San Escobar, 31 listopada. I śmieszno i straszno.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65