    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Subject: Nietypowe warunki zaprezentowania kont AliorBanku.
    Date: Tue, 6 Nov 2018 15:12:29 +0100

    Zadzwoniła do mnie konsultantka z Aliora i zapytała, czy może mi
    przedstawić ofertę kont? Zgodziłem się, ma taka pracę, niech mi
    przedstawi ofertę. A tu pani nagle chce ode mnie datę urodzenia! Takie
    podobno są procedury bankowe i ona musi się do nich stosować. Nie dała
    sobie wytłumaczyć, że coś jej się pozajączkowało, że do prezentowania
    zalet kont Alirowych nie potrzebuje znać wszystkich danych rozmówcy. Ale
    nic nie docierało, zakończyliśmy rozmowę.
    Wydaje mi się, że coraz głupszych zatrudniają w bankowych centrach
    telefonicznych. A może się mylę, może faktycznie konta bankowe Alior ma
    teraz takie tajemnicze, że informować o nich można tylko zaufanych
    klientów? :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/