  • 11. Data: 2003-05-14 16:52:59
    Temat: Re: Nieczynny rachunek
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:b9tl0r$336$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja to skopiowalem z Inteligo w ramach obrony tezy, ze prowadzenie
    > rachunku o 0 saldzie jest platne. ;-)))

    Ale zaznaczam - saldo księgowe przez cały okres miesięczny musi być
    dokładnie zero. Znaczy mogą się pojawić obroty - ale środki muszą być przed
    północą koniecznie wyksięgowane z rachunku!

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-05-14 16:53:41
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > odkad trzyma sie tam 0zl i nie ma VE.

    VE też możesz mieć. Opłata za VE wlicza się do pojęcia "opłaty miesięczne".

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-05-15 06:57:11
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > O. Ciekawa teoria. Bo ja mając tam 0 zł nadal płaciłem (za prowadzenie
    > rachunku, a jakże)

    tematem dyskusji jest rachunek nieczynny a wiec NIEAKTYWNY ktorego oplaty
    Inteligo nie dotycza. Nieaktywny dla Inteligo to saldo rowne 0 przez caly
    okres rozrachunkowy.

    D.