  • 11. Data: 2017-10-07 10:46:39
    Temat: Re: Nie umiem się podpisać...
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 5 października 2017 19:14:10 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski
    napisał:

    > Bez szans. Kilka pierwszych jest podobnych, potem to już tylko porwane
    > gryzmoły.

    Znaczy sie mało ćwiczysz.
    A może po prostu nie wybrałeś sobie podpisu?
    Bo w praktyce sposób w jaki sie podpisujesz możesz sobie wybrać tak aby tobie było
    wygodnie.
    A więc podumaj jak się podpisywać aby było powtarzalnie i abys zawsze pamiętał jak to
    robić.

    Ja ostatnio zauważyłem że też mam poobny problem bo po prostu zbyt rzadko to robie o
    zwykłym pisaniu juz nie wspominając.

    Tu nie ma magii, trzeba po prostu sie nauczyć spójności.

  • 12. Data: 2017-10-07 12:36:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Oct 2017 06:23:42 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
> [...]
    to może szczęśliwie dla banku umrze i po pieniązki lub chocby po odsetki nikt się nie
    zgłosi

    > Nie jesteś na bieżąco. Teraz tak sie nie da.

    Chyba, ze jakis pracownik sie podpisze za babcie :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-10-07 13:28:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-07 o 10:46, s...@g...com pisze:

    > Tu nie ma magii, trzeba po prostu sie nauczyć spójności.

    CZEGO się nauczyć?
    Zdumiewające...
    Wyjaśnij, proszę, co to jest i jak się tego nauczyć.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2017-10-07 15:38:33
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 7 października 2017 13:28:16 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > CZEGO się nauczyć?
    > Zdumiewające...
    > Wyjaśnij, proszę, co to jest i jak się tego nauczyć.

    Podpisywania sie za kazdym razem bardzo podobnie.
    To nie przychodzi samo. Trzeba sie tego nauczyc cwicząc.

    Może tego nie pojmiesz ale trzeba czynić dokładnie tak samo jak robią dzieci w
    pierwszych klasach szkoły. One sporo pracują nad spójnością pisania kazdej literki i
    ich połaczeń. Dlatego pismo znakomitej większości osób wyglądaj jednakowo na
    pierwszej kartce egzaminu/wypracowania jak na ostatniej.

  • 15. Data: 2017-10-07 17:51:10
    Temat: [OT] Re: Nie umiem się podpisać...
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-07 o 15:38, s...@g...com pisze:

> [...]
    ich połaczeń. Dlatego pismo znakomitej większości osób wyglądaj jednakowo na
    pierwszej kartce egzaminu/wypracowania jak na ostatniej.

    :D
    Może tego nie pojmiesz - ale nie należy używać wyrazów, których
    znaczenia się nie rozumie. Staranność i dokładność to coś trochę innego,
    niż spójność. Dobrze jest czasem zajrzeć do jakiegokolwiek słownika
    przed użyciem nowo zasłyszanego wyrazu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 16. Data: 2017-10-07 22:51:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 października 2017 12:36:23 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    to może szczęśliwie dla banku umrze i po pieniązki lub chocby po odsetki nikt się nie
    zgłosi

    > Chyba, ze jakis pracownik sie podpisze za babcie :-)

    Że co?

  • 17. Data: 2017-10-08 00:31:19
    Temat: Re: [OT] Re: Nie umiem się podpisać...
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 7 października 2017 17:51:50 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    > znaczenia się nie rozumie. Staranność i dokładność to coś trochę innego,
    > niż spójność. Dobrze jest czasem zajrzeć do jakiegokolwiek słownika

    https://sjp.pwn.pl/sjp/spojny;2523289.html
    _konsekwentny_

    > --
    > Akarm
    > http://bykom-stop.cba.pl/
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    nono, fjufju...

  • 18. Data: 2017-10-08 14:22:05
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 08.10.2017 o 00:31, s...@g...com pisze:
    > https://sjp.pwn.pl/sjp/spojny;2523289.html
    > _konsekwentny_

    To jest trzeci wyraz definicji (opisu), jesteś nieco niekonsekwentny.
    To, że coś jest robione tak samo (konsekwentnie), to nie znaczy że jest
    spójne. Można konsekwentnie wykonywać czynności bardzo chaotyczne i
    oderwane od reszty.

    --
    Alf/red/

  • 19. Data: 2017-10-08 14:53:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-07 o 10:46, s...@g...com pisze:

    > Znaczy sie mało ćwiczysz.
    > A może po prostu nie wybrałeś sobie podpisu?

    Dlaczego z uporem maniaka nie umiecie przyjąć do wiadomości, że być może
    rzeczywiście z uwagi na specyficzne uwarunkowania (nie chcę pisać:
    chorobę) gościu nie umie się podpisać? Zaburzenia w pisaniu to nie jest
    jakaś nieznana przypadłość.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2017-10-08 14:55:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-08 o 14:22, Alf/red/ pisze:

> [...]
    > To, że coś jest robione tak samo (konsekwentnie), to nie znaczy że jest
    > spójne. Można konsekwentnie wykonywać czynności bardzo chaotyczne i

    Nie wiem po co w ogóle ciągniecie wątek tego prostaka Akarma. Gdyby
    chociaż był jakiś ciekawy, ale to zwykłe popierdzania jakiegoś smutasa
    bez humoru.

    --
    Liwiusz