  • 1. Data: 2017-11-06 18:38:26
    Temat: Nest - rodzinne
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Powitać

    10.11 minie pierwszy rok "systematyczności"
    na koncie Nest-Rodzinne oszczędności.
    Przy zadeklarowanej składce 500 zeta
    i 1 dzieciaku który mi pozostał na garnuszku
    to o ile mnie skleroza nie myli bank powinien dopisać 180 zeta premii

    - czy może coś pokręciłem ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-11-06 20:21:58
    Temat: Re: Nest - rodzinne
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Słabo, w db byś dostał 500zł premii.
    Minus - trzeba trzymać tam kasę min. 5 lat, inaczej zabiorą wszystkie premie.
    I jeszcze ew. % trzeba porównać - choć różnica w premii tak duża, że ew. lepszy %
    (przy wpłacie 500zł/mc) jej nie zniweluje.

  • 3. Data: 2017-11-06 20:40:48
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Słabo, w db byś dostał 500zł premii.
    > Minus - trzeba trzymać tam kasę min. 5 lat, inaczej zabiorą wszystkie premie.

    To jest IMO duzy minus ;)

    > I jeszcze ew. % trzeba porównać - choć różnica w premii tak duża, że ew. lepszy %
    (przy wpłacie 500zł/mc) jej nie zniweluje.

    Nie wiem co i od kiedy jest w DB - nie znam oferty
    ale wówczas w Nest to były całkiem przyzwoite warunki (%)
    i IMO dalej takie są biorąc po uwagę spadek na pysk
    odsetek od depozytów w bieżącym roku.
    Przy kapitalizacji miesięcznej 1,2 + premia
    to wychodziło coś kolo ~6% za pierwszy rok
    za drugi już mniej ale dalej lepiej niż obecnie oferują

    Pozdro

  • 4. Data: 2017-11-07 00:09:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > I jeszcze ew. % trzeba porównać - choć różnica w premii tak duża, że ew. lepszy %
    (przy wpłacie 500zł/mc) jej nie zniweluje.
    Po 5 latach to może starczyć tylko na papier toaletowy. Nie znasz dnia
    ani godziny!

    --
    animka