  • 1. Data: 2019-02-01 14:42:01
    Temat: Nest - odsetki
    Od: jureq <j...@n...no>

    Nest zawsze dotychczas naliczał odsetki na rachunku oszczędnościowym na
    koniec ostatniego dnia miesiąca. Tym razem odsetek brak. A jak u was?

  • 2. Data: 2019-02-01 14:59:13
    Temat: Re: Nest - odsetki
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jureq <j...@n...no> writes:

    > Nest zawsze dotychczas naliczał odsetki na rachunku oszczędnościowym na
    > koniec ostatniego dnia miesiąca. Tym razem odsetek brak. A jak u was?

    U mnie są.
    KJ

    If you want to be ruined, marry a rich woman.
    -- Michelet

  • 3. Data: 2019-02-01 15:58:03
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2019 o 14:42, jureq pisze:
    > Nest zawsze dotychczas naliczał odsetki na rachunku oszczędnościowym na
    > koniec ostatniego dnia miesiąca. Tym razem odsetek brak. A jak u was?

    A logujesz się do nowego czy starego systemu? Bo w  starym jest tylko
    historia zamrożona ileś tam dni temu ;)

  • 4. Data: 2019-02-01 18:48:54
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Fri, 01 Feb 2019 15:58:03 +0100, użytkownik AS napisał:

    > A logujesz się do nowego czy starego systemu? Bo w  starym jest tylko
    > historia zamrożona ileś tam dni temu ;)

    Do nowego. Po dokładnym sprawdzeniu wychodzi na to, że odsetki są
    uwzględnione w saldzie rachunku, ale nie ma ich w historii operacji.

  • 5. Data: 2019-02-01 19:55:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" 5c544ca9$0$508$6...@n...neostrada.pl

    > Nest zawsze dotychczas naliczał odsetki na rachunku oszczędnościowym na
    > koniec ostatniego dnia miesiąca. Tym razem odsetek brak. A jak u was?

    U mnie są tak małe, że ich nie widać. ;)
    Nie twierdzę, że za małe, ale że małe.
    Właśnie zleciłem przelanie -- dziś piątek...
    (dzięki za przypomnienie)

    -=-

    Interfejs nowy -- fatalny...
    Stary był siermiężny, ale przynajmniej użyteczny.

    -=-

    Czy Nest oferuje cokolwiek wartościowego?
    [poza marmurową czekoladą?]

    --