  • 1. Data: 2018-01-09 10:55:52
    Temat: Nest, czy jest się czegoś obawiać?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Podoba mi się Nest Bank, czy jest bezpieczny?

  • 2. Data: 2018-01-09 11:02:13
    Temat: Re: Nest, czy jest się czegoś obawiać?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Do 100k euro jest.
    Ale dużo traci przy bliższym poznaniu ;P

  • 3. Data: 2018-01-09 11:08:09
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    > Do 100k euro jest.
    > Ale dużo traci przy bliższym poznaniu ;P

    A co traci? Podoba mi się tam nawet to, że łatwo się tam i szybko można
    dodzwonić.

  • 4. Data: 2018-01-09 11:22:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Cóż, łatwo i szybko można się też dodzwonić na partyline ;P
    Ale jak będziesz chciał coś załatwić albo rozwiązać jakiś problem - a te można w tej
    popierdółce prawie że zagwarantować - to się przekonasz, że nie liczy się ilość lecz
    jakość.
    Pobawić się ogólnie można, oraz skorzystać z darmowej debetówki ze wszystkimi
    darmowymi bankomatami jako środka awaryjnych wypłat, ale jako główny bank odradzam.
    Każdemu jednak według potrzeb.

  • 5. Data: 2018-01-09 11:51:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Jan 2018 10:55:52 +0100, Borneq napisał(a):

    > Podoba mi się Nest Bank, czy jest bezpieczny?

    Ja mam tam konto. Zmigrowałem z D.B. jak zaczęli skubać. A teraz kiedy
    zmienili interfejs to bym sp... czym prędzej, cieszę się że nie
    doczekałem tej "innowacji". Jak nie potrzebujesz egzotycznych
    właściwości to IMO to dobry wybór na konto dla codziennych spraw. Jedyny
    IMO minus to brak uwzględnienia Nest Banku w płatnościach internetowych
    (np. z Allegro) ale w większości przypadków zapłacisz kartą.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-01-09 12:41:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 10:55, Borneq pisze:
    > Podoba mi się Nest Bank, czy jest bezpieczny?

    Kilka miesięcy temu zaszedłem raz i zapytałem czy ich kartą debetową da
    się zrobić debet w rachunku czy nie.
    Gość nie wiedział więc zadzwonił na infolinię. Infolinia twierdziła, że
    jedyną możliwością zrobienia debetu jest np. sprawdzenie salda w
    bankomacie BZWBK bo to jest płatna opcja, ale kupując w sklepie to nawet
    jak zbliżeniowo do 50zł to zawsze jest sprawdzany stan konta więc
    zakupami debetu nie da się zrobić.

    Później zajrzałem do regulaminu i w nim wyczytałem coś dokładnie odwrotnego.

    Jak będę szukał darmowej karty w Euro to rozważę Nest Bank i wzięcie
    jako pierwszej karty w Euro.
    P.G.

  • 7. Data: 2018-01-09 13:03:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Jan 2018 02:02:13 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Do 100k euro jest.
    > Ale dużo traci przy bliższym poznaniu ;P

    Nie mam u nich konta, ale swego czasu założyłem internetowe lokaty oparte o
    WIBOR. Przelewy robiłem z VW banku, który zakończył działalność w
    listopadzie, więc żeby zmienić numer konta, na które wracają lokaty po
    zakończeniu trzeba się pofatygować do oddziału. Najbliżej miałem na
    Królewską w Krakowie, więc tam wszedłem w kontakt z personelem. Pani, która
    mnie obsługiwała nie wiedziała, czy w ogóle może zmienić to nieszczęsne
    konto, a żadna z jej koleżanek i kolegów nie była mądrzejsza w tej kwestii.
    Zaczęła dzwonić na ich wewnętrzną infolinię, która przez prawie pół godziny
    była zajęta. W końcu jej wyciemnili co i jak i już po 40 minutach opuściłem
    ich gościnne progi. Sama zmiana numeru zajęła bankowi 8 dni i w tym czasie
    skończyła się jedna z lokat. Na szczęście był to ostatni dzień, kiedy konto
    w VW miałem aktywne, więc kasiora nie trafiła do czarnej dziury.

    Poza tym, gorąco polecam, bo na uprzejmość nie można narzekać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 8. Data: 2018-01-09 13:28:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Jan 2018 12:41:53 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Jak będę szukał darmowej karty w Euro to rozważę Nest Bank i wzięcie
    > jako pierwszej karty w Euro.

    Temat mnie interesuje. ZTCW to karta w euro (jako druga po karcie w zł)
    za wydanie 20 zł + rocznie 20 zł. Alternatywa to korzystanie z karty
    deb. w zł, za 3% od wypłaty w zagranicznym bankomacie. Niemało :) Ale
    czy jest gdzieś taniej?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2018-01-09 13:39:41
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    > IMO minus to brak uwzględnienia Nest Banku w płatnościach internetowych
    > (np. z Allegro) ale w większości przypadków zapłacisz kartą.

    To duży minus. PayU nie uwzględnia tego banku?

  • 10. Data: 2018-01-09 13:43:27
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > za wydanie 20 zł + rocznie 20 zł. Alternatywa to korzystanie z karty
    > deb. w zł, za 3% od wypłaty w zagranicznym bankomacie. Niemało :) Ale

    Napisałem to bo znam kogoś kto tak zrobił.

    W t-mobile karta Euro była kiedyś darmowa, potem wprowadzili 10zł za
    wydanie/wznowienie. Chyba tak jest nadal, ale pewności nie mam.
    P.G.